Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger skribenter til mandemagasin

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frederiksimonsen:
- jeg ved ikke om i har misforstået Aminos formål: nemlig at spare og ex søge medarbejdere som i dette tilfælde.

Jeg tror faktisk, du til dels har misforstået Aminos formål. 

Formålet er - og andre må rette mig, hvis jeg skriver det upræcist - at skabe et netværk, hvor iværksættere kan hjælpe hinanden med at starte og drive virksomheder ved at udveksle viden og ydelser.

Jeg er sikker på, at der ikke specielt er et formål om, at man skal kunne spare penge ved at finde useriøst billig arbejdskraft, sådan som du søger det.

Men Amino har oprettet Amino Freelancer, hvor man kan søge forskellige opgave - som f.eks. din - løst af andre iværksættere, som gerne vil lave en sund forretning. I nogle tilfælde kan du godt finde tekster til meget lave priser dér, og hvis du udbyder en opgave, hvor du klart skriver, hvilken pris du vil give, er det jo op til folk selv, om de vil byde ind på opgaven.

Når du får så mange negative ytringer som svar på det indlæg, som du selv opfatter som seriøst, skyldes det formentlig at folk - lige som jeg selv - føler, at du udnytter andre på det groveste ved at tilbyd så lav betaling på den ene side og opkræve ret høj betaling for annoncering på den anden side. Jeg tror, at der for de fleste er et misforhold mellem disse to ting - og det reagerer de så på. Havde du slået jobbet op på Amino Freelancer i stedet, ville du slippe for dette.

Min erfaring med billig tekst - og den er stor - er, at du ikke får noget som helst seriøst til den pris, du tilbyder. Du vil typisk få tekster med mange fejl og dårligt sprog. Hvis du ikke selv er i stand til at vurdere dette, vil jeg henlede din opmærksomhed på dette tibud: http://www.amino.dk/forums/t/231237.aspx, som giver dig mulighed for at lidt indblik i, om den kvalitet, du køber, passer til din sides ambitionsniveau.

Venlig hilsen
Hans 

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 14:24

Må jeg spørge, hvilket oversættelsesprogram du tænker på? 

Jeg havde engang en opgave for en kunde, der bad mig oversætte noget ved hjælp af Google Translate og så bare rette lidt til. Google Translate var til mere besvær end nytte, så meget skulle der rettes, så jeg ende med at oversætte artiklerne fra bunden. Der kan selvfølgelig være bedre programmer??

Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 62
Fra  Boserup VVS Skrevet kl. 16:28

Ja du må meget undskylde men kan sgu ikke lade være med at lige remse din "ansattes" udgifter op. Jeg ville mægtig gerne overbevise dig om at du nok skal gå op i pris.

for at opretholde minnimums lønnen skal man fakturere dig for 7.3 artikler i timen. DVS at der er 8 minutter og 20 sekunder til at finde et emne, research, samt forfatte teksten,  for til sidst at renskrive  så dine "kunder" gider læse den og gøre den ubesværret at læse. 

Dertil skal den stakkel der siger ja, også lægges til side til fornyelse af IT udstyr. lad os sige 3000 om året.

Så skal der lige indregnes strøm og kontor udgifter.

så for at få råd til at tjene til minimums lønnen ( for en rengørings assistent som er den laveste løn overhovedet i danmark ) skal vedkommende skrive sig ihjel. Det er mere værdigt at være på bistand.

ydermere vil der grundet at de skal lave mere end 9 artikler i timen være SÅ meget skrald i indholdet at du afviser artiklen fordi de er under din tilladelige standard. Hvis IKKE du afviser disse vil dit site bare være endnu en gang ævl og bævl på internettet som folk bare stempler som spild af tid. dermed har du opnået flg. ting.

1) man har spildt sin tid og penge

2) skribenterne har spildt sin tid og penge

3) hvis du en eller anden dag igen kommer og vil have "hjælp" til at starte noget seriøst så kommer der igen håndsrækning fra nogen her på Amino.

tag det IKKE som en sur og negativ response. Men tænk over om ikke dit tilbud er en fornærmelse af de fleste lærde skribenter frem for et godt tilbud.

Selv H.C Andersen ligger nok og vender sig i sin grav i dag.  :)

Fra Gilleje
Tilmeldt 28. Jun 14
Indlæg ialt: 29
Fra  Orange peeling fra Raz Spa Skrevet kl. 16:31

Ja Google oversæt giver ikke et postivt resultat. Det gør til gengæld Babylon.

Louise Lamberth - Tekstfokus:

Må jeg spørge, hvilket oversættelsesprogram du tænker på? 

Jeg havde engang en opgave for en kunde, der bad mig oversætte noget ved hjælp af Google Translate og så bare rette lidt til. Google Translate var til mere besvær end nytte, så meget skulle der rettes, så jeg ende med at oversætte artiklerne fra bunden. Der kan selvfølgelig være bedre programmer??

Økologisk og fair trade hudpleje find her Orange Peeling

Tilmeldt 10. Nov 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:20
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Den har eksisteret 1 år.

Tjek hjemmesiden

Fra Hvidovre
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Ingen information Skrevet kl. 19:02

Pyha, det er grimt med kun 15 kr pr artikel.

Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 00:40

Tvivler på, at du med dit indhold, din sideopsætning og direkte udnyttelse af de mennesker der gerne vil arbejde med det skrevne ord, har fået 43.000 ægte likes.

Der er 3 valgmuligheder her, da jeg kender mange med seriøse butikker med over 100 ugentlige kunder, som kun har max 10.000 ægte likes.

1: Du har købt en veletableret facebook side, fra en seriøs forretningsmand.

2: Du har købt din facebookside, fra en anden person - som har bildt dig ind at du har fået ægte likes

3: Du har købt likes og prøver at bilde os noget andet ind.

Snyd og udnyttelse er der nok af i denne verden. - "what comes around goes around".

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 00:51

Har jeres hjemmeside eksiteret i 1 år ? - I skriver ellers noget andet selv ...

"Den 13/05-2014 blev www.Kunformænd.dk sat i værk."

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 02:31

Ja, tror også at han er lettere forvirret. Domænet blev registreret 2014-01-31 :) Og selvfølgelig har der ikke været 43.000 forbi og givet likes på denne tid.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 07:23

Enig. Men 100 kunder om ugen er vel heller ikke nogen garanti for mange likes på Facebook, det kræver jo et vist engagement i Facebook også :)

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)