Vi plejer beskæftige os med email marketing og FB annoncering og dette er helt nyt forretningsområde for os.
Er glad for respons men noget skuffet over tonen ikke kan bevares.
- Vi har mange FB sider og en af dem vi selv har startet er Kun For Mænd som vi har haft over 1 år - hvorefter ideen til hjemmesiden kom med bla. Vores FB side og emails i hele dk som "markedsførings-platform"
Vi må genoverveje vores lønning og jeg takker for jer som har taget tiden til at skrive nyttig respons - og til jer som blot vil nedgøre samt håne; har jeg intet at sige
Hvad ligger markedetsprisen på? Vi ønsker en fast pris at give vores skribenter.
Ved det er svært pga;
Hvor lang skal den være osv.
Men hvad føler I er fair? 30 kroner? Vi syntes det er svært at give pr. Ord da dette vil få nogle til at skrive over lange artikler.
Jeg har set priser fra 50 kroner til 2000 for en SEO-tekst. Så der er ikke nogen markedspris, men som udgangspunkt får du jo, hvad du betaler for. Det bliver svært at finde nogle gode skribenter og endnu sværere at fastholde dem til de priser. Men det bliver jo din sag. :)
Hvad med at sætte en pris á 10 øre pr ord, og så et maximum på 350-400 ord pr artikel. Jeg ved ikke hvor lange I vil have dem. Så slipper I for at betale tungt for en artikel på 2.000 ord, men får sikkert højere kvalitet end 15 kroner flat.
..kan se 10 øre måske stadig ligger i den lidt billige ende. Rigtig mange her på Amino tilbyder artikel til priser som 15-20 øre pr ord, så noget nærmere det måske? Alternativt kan I selv skrive jeres artikler indtil I har indtægter nok til at betale en mere fair pris.