Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger skribenter til mandemagasin

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederiksimonsen:

I bliver ikke ansat men fremsender en faktura for den serviceydelse i har lavet.

15 kroner pr. artikel.

Meget frie rammer :) Men 5-10 linjer er selvfølgelig ikke godt nok

Hahahahaa... godt nok fra i går, men den her redder hele dage, også selvom det regner, også med regninger der skulle betales.  Lang tid siden jeg har set rendyrket gakgak dokumenteret på skrift i offentligt forum, fornem indsats !  

Jeg gad ikke engang skrive 1 linie til den pris om det så var orange...

Tilmeldt 10. Nov 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:52
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jamen er da glad for at kunne hjælpe dig til et godt grin.

- jeg ved ikke om i har misforstået Aminos formål: nemlig at spare og ex søge medarbejdere som i dette tilfælde.

Jeg har fået op til flere henvendelser over mail. Og syntes at i skulle pakke jeres p** sammen og lade mig have dette seriøse indlæg i fred.

Det ikke ret professionelt det i har gang i.

God dag

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 09:16

Dit link virker ikke. Du efterlyser idéer til, hvor du finder skribenter, du kan jo prøve frivilligjob.dk

Fra Haderup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 12:05

Frederiksimonsen:

Jamen er da glad for at kunne hjælpe dig til et godt grin.

- jeg ved ikke om i har misforstået Aminos formål: nemlig at spare og ex søge medarbejdere som i dette tilfælde.

Jeg har fået op til flere henvendelser over mail. Og syntes at i skulle pakke jeres p** sammen og lade mig have dette seriøse indlæg i fred.

Det ikke ret professionelt det i har gang i.

God dag

det er bare enormt svært at tage dig seriøs, min standard prisliste for den slags er 295,- plus moms pr. påbegyndt time, så du kan nok se at det virker lidt ehmm.......

slutteligt så må du bestemme dig for om du søger medarbejdere eller samarbejdspartnere - medarbejdere sender ikke faktura nemlig :)

Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 12:11

Michael - Det lyder som om han benytter sig af freelance kontrakt, for at slippe for ansættelse og alle de ulemper. Han kan sikkert få succes hvis han går ind på arto og andre medier, for den noget yngre generation og søger skribenter - Det virker til at indholdet også er mere passende fra Alderen 13 - 19 år.

Måske du skulle ændre navnet til Drenge magasinet ? - og satse på den yngre målgruppe trådstarter ? 

Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 62
Fra  Boserup VVS Skrevet kl. 13:04

Hej,

jeg kan skaffe dig artikler til den pris på flg. sprog

kinesisk, polsk, ungarsk og thailansk.

Dansk koster lidt ekstra.

Lad mig høre om det kan bruges

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frederiksimonsen:

Vi har cirka 15 fuldt tilfredse skribenter hos os pt.
Så græd du bare - det er ikke særlig relevant om du vil eller ej, blot vi finder nogle som kan se sig tilfredse med 15,-

Kan du ikke give et link til en artikel, som en tilfreds skribent har fået 15 kr. for at skrive?
Jeg vil rigtig gerne se omfanget og kvaliteten.

Hos Tekstspot kan du købe artikler på ca. 25 ord for 15 kr.
Det forudsætter dog, at du bestiller mindst 50 på en gang.

Du kan også få to ord helt gratis - du kan endda selv vælge hvilke.Cool

Venlig hilsen

Hans 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 13:28

Ret imponerende at jeres side har været online 1.5 måned og i allerede har 40.000+ facebook likes, har den eksisteret længere tid end hjemmeside ?

Må indrømme jeg også er nysgerrig efter at se en artikel du har fået for 15 kr, det lyder ret imponerende, men bestemt super fedt for dig hvis folk vil levere til den pris Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 13:31

13-19 årig, ok fair nok. Havde jeg vidst det, så havde jeg fluks givet tilbudet videre til mine børn på 11 år. De skriver rigtig godt, og tager gerne imod slikke pinde som betaling.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Gilleje
Tilmeldt 28. Jun 14
Indlæg ialt: 29
Fra  Orange peeling fra Raz Spa Skrevet kl. 13:39

Den eneste måde du få nogenlunde artikler til den pris er ved at hyre en frea freelancer.com, og få dem skrevet på engelsk og så oversætte dem efterfølgende med oversætter program.

Økologisk og fair trade hudpleje find her Orange Peeling

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)