Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er denne idé værd at gå videre med.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er blot et spørgsmål om hvordan siden skal bygges op. Skal et specielt CMS system udvikles, hvor mange forskellige undersider vil der være - alle disse skal også designes og programmeres. Skal der være et internt besked-system, skal der kunne bydes op opgaver, hvordan formidler man aktive/inaktive udbudte opgaver osv. osv. osv.

Man tør jo snart ikke gætte på den samlede pris for udviklingen af amino som den er idag. 

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Så 60-70.000 kr. ville man godt kunne komme langt.

Prøver lige at danne mig et overblik og hvad det kræver at starter sådan en hjemmeside

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der vil du i hvert fald komme derhen af. Det kan også gøres meget billigere, det afhænger alt af hvad du ønsker af funktioner på sitet og hvordan det opbygges :)

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes din ide er super, men inden du overhovedet diskuterer priser, så sæt dig ned og lav en krav specifikation. Dvs. funktionalitet, design, antal forventede brugere det første, næste år osv.

Jeg vil også stærkt anbefale at du finder ud af hvordan pengene skal tjenes tilbage igen, da jeg er sikker på din motivation meget hurtigt vil dale, hvis pengene kun løber en vej.... ud af dine lommer.

Husk, når det kommer til at finde den rigtige programmør, så se dig rigtig godt for. Ikke for at hakke ned på rogrammører, men der er meget langt i mellem de rigtig gode, der virkelig ved hvad det drejer sig om. At købe billigt, kan meget hurtigt blive meget dyrt.... både i penge og ikke mindst tid.

Held og lykke 

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Tak for dit indlæg.

Det var også mere for at finde ud af hvor jeg skal regne med at sådan noget kan kommer til at koste.

Men der er mange ting jeg skal tænke på før jeg smider penge efter dette projekt.

Hvad angår indtjening, var min første tanke at de skulle være ligesom på dba, trendsale, måske lige som amino 

Hvor du som udgangspunkt kan lave en gratis annonce, men med få penge kan gøre den mere synlig.

Måske have en lille reklame plads.

Tilmeldt 6. Mar 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

det er på samme måde ABSI fungere 

et stærkt koncept som kunne gøres meget bedre. (Har tidligere været ansat hos dem) du er velkommen til og skrive hvis du har spørgsmål

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er lidt hen af det jeg havde i tankerne.

ABSI virker måske mere som et lukket system hvor kun medlemmerne kan få noget ud af det.

Der er stadig penge involveret i det. Hvilket jeg gerne vil undgå.

Tror ikke lille lukas på 16 som lige har startet sin webshop har lyst til at være medlem (bare en tanke)

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu besluttet mig for at gå lidt videre med idéen evt. se om jeg kan finde en investor.

Hvis i har råd eller noget i syntes jeg skulle tænke over, eller bare gerne vil dele med mig angående idéen så skal i være så velkommen.

Jeg vil løbende lave opslag her på denne tråd hvis jeg har brug for jeres hjælp.

Hvis der er nogle af jer, som måske kunne tænke sig at bidrage med hjælp.

Lige nu har jeg fx brug for et navn til portalen.

Hvis der er nogle som har en større interesse og vil bidrage med: Opbyggelse af portalen, investor, eller noget helt tredje så må i meget gerne skrive i tråden eller en pb.

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Superfed ide!   Smile

I forhold til hjemmeside, så kan det hurtigt blive dyrt at få et firma til at programmere hjemmesiden specielt til dig. Så måske er det en ide at få en hjemmeside-bygger/programmør ind som partner i stedet for at købe systemet? Det skal jo sandsynligvis udbygges og tilpasses løbende, hvis du er ambitiøs - og det tror jeg, du er.   Wink

Men i virkeligheden kunne det måske (i hvert fald i første omgang) løses med noget så simpelt som et forum? Man opretter sig som bruger (selvfølgelig med en profil, der fortæller om brugeren) og kan så oprette indlæg, der fortæller, hvad man søger og hvad man kan. Med et plus-abonnement til x kr. om måneden kan man noget ekstra; har adgang til mere, kan fremhæve sine indlæg eller andet spændende.

Det kan umiddelbart gøres i f.eks. Joomla med et par tillægskomponenter, så med lidt tid og viden kan det sættes op uden de store udgifter.
Så er du i gang og kan kaste dig over salg og markedsføring.


Smile     Rie

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

I øvrigt skal du måske lige skrive lidt mere om dig selv, enten her eller på din profil?

Hvor gammel er du, hvor bor du, hvad kan du bidrage med i et projekt etc., så folk nemmere kan tage stilling til, om der er et match ud over, at du har en fed ide?

Smile

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)