Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det en god idé ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra odense
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne have feedback på om det jeg er i gang er en god idé, Jeg har 10 års erhvervserfarings med webudvikling af større offentlig hjemmesider og teknisk kan bygge det selv, men jeg er også interesseret i at få hjælp til at føre idéen videre og have partner/medejer for konceptet, det er stadig i en tidlig stadige men det kan blive stort. Det drejer sig om at bygge en jobportal der har bedre integration med de sociale medier (integrationen er ikke lavet endnu men på vej). Jeg ved udmærket godt at der på nu værende tidspunkt stor konkurrenter på marked indenfor jobannoncer men her tænker jeg på en helt anden forretningsmodel. Man kan gøre det gratis for både jobsøger og virksomheder, men så kan man her enten at gøre det gratis i en månedstid for virksomheder eller at man kan oprette en enkelt jobannonce gratis. (mange større virksomheder har typisk flere annoncer for forskellige stillinger).

Her kommer linket (man skal se bort fra domænenavnet og site navnet for som sagt er det stadig under udvikling) : http://oculus-rift.dk

Fra Køge
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:10

Hej Amer,

Hvilke kompetencer ser du at din partner skal have ?

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 14:16

Kan du uddybe hvad du mener med større integration med de sociale medier?

Fra odense
Tilmeldt 15. Apr 14
Skrevet kl. 14:42

Det er jo det der sådan set er udfordringen, for selve platformen som køre på Drupal som er et opensource platform har masser af moduler til Facebook, linkedin G+ osv.. og jeg kan også selv udvikle moduler, udfordringen ligger så i hvordan de skal hænge sammen så det giver mening for brugerne.. er åben for idéer men i princippet kan næsten alt lade sig gøre. 

Fra odense
Tilmeldt 15. Apr 14
Skrevet kl. 14:48

Det vil være godt hvis vedkommende har erfaringer med iværksætteri genneralt, og måske har drivet succesfulde virksomheder, men det er ikke et krav, det vigtigste er at vedkommende synes at det er spændende og kan bedrage med den fortsætte udvikling.

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 15:36

Tror det var Martin Thorborg der engang sagde noget i stil med, at der ikke var nogen idéer der er bedre end dem der udfører den. Så det er bare at komme igang :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 15:51

Jeg tænker bare at du bliver ved med at skrive fy-ordet "gratis" Wink Hvordan skal den side tjene penge i sidste ende, skal det koste noget for firmaerne, og er du så konkurrencedygtig nok? Eller vil du tjene på reklame, og vil brugerne af siden have forståelse for det ?

En af de ting der ville skille dig rigtig meget ud fra "de andre" var hvis du lavede en ordentlig måde at sortere stillingsopslagene på. Jeg har været ved at skrige mig selv idiot over eksemepelvis stepstone, da enormt mange af deres annoncer er fra rekrutteringsselskaber eller lignende. Problemet er når jeg søger job i aalborg, rekrutteringsselskabet har en afdeling i aalborg, men selve jobbet er i københavn. Det er på godt gammel dansk.. Fucked up!

Fra odense
Tilmeldt 15. Apr 14
Skrevet kl. 21:03

Jeg skrev også at man enten gøre det gratis i en månedstid for virksomheder eller at man kan oprette en enkelt jobannonce gratis. (mange større virksomheder har typisk flere annoncer for forskellige stillinger).

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)