Vil gerne have feedback på om det jeg er i gang er en god idé, Jeg har 10 års erhvervserfarings med webudvikling af større offentlig hjemmesider og teknisk kan bygge det selv, men jeg er også interesseret i at få hjælp til at føre idéen videre og have partner/medejer for konceptet, det er stadig i en tidlig stadige men det kan blive stort. Det drejer sig om at bygge en jobportal der har bedre integration med de sociale medier (integrationen er ikke lavet endnu men på vej). Jeg ved udmærket godt at der på nu værende tidspunkt stor konkurrenter på marked indenfor jobannoncer men her tænker jeg på en helt anden forretningsmodel. Man kan gøre det gratis for både jobsøger og virksomheder, men så kan man her enten at gøre det gratis i en månedstid for virksomheder eller at man kan oprette en enkelt jobannonce gratis. (mange større virksomheder har typisk flere annoncer for forskellige stillinger).
Her kommer linket (man skal se bort fra domænenavnet og site navnet for som sagt er det stadig under udvikling) : http://oculus-rift.dk
|
Hej Amer,
Hvilke kompetencer ser du at din partner skal have ?