Hej Amino
|
Nets forlanger 25.000 på lukket konto? - Hjælp til Nets
- 1
garantikravet er forskelligt fra branche til branche, da noget jo giver langt mere risiko end andet, og jeg mener også det retter sig efter den omsætning man forventer. Jeg er ikke klar over om der er mulighed for nedsætning ved at køre dobbeltsikring med veridied by - men jeg ved, at nogen faktisk har succes med at forhandle garantikravet ned, ved direkte forhandling med nets vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Hej John Hvad kan man komme med til forhandlingsbordet? - Jeg ejer selv 2 webshops på nettet hvor jeg kører med Paypal. Men jeg har investeret i et projekt hvor vi nu prøver at kører med Nets. Men virksomheden står i mit partners navn. |
hit et telefonnummer til dem og ring. Ha en plan for hvor lille risiko og hvordan du vil begrænse den Garantien frigives så snart i slutter netsaftalen Den med din partners navn må jo så bare betyde at det er ham der skal forhandle og at du skal hitte en måde at få dit ud af det, for så må det CVR nets har godkendt (mod garantien) jo stå i partneres navn god vind med det John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Typisk kan du efter et års tid eller lign. kontakte Nets, hvor de ofte er villige til at frigive midlerne, såfremt i viser en sund forretning. |
Garantikravet er, som Joh nævner, forskelligt fra branche til branch, fordi Nets ved betaling med kreditkort skal garantere, at du leverer varen. Hvis du ikke gør det fx pga. konkurs, så hænger Nets på regningen. Visse brancher er farligere for Nets end andre, som fx online-rejsebureauer. Jeg kender ikke din branche, men 25.000 lyder ikke af ret meget. Jeg er i øvrigt også en af dem, som har tabt på ewire. Hilsen, Robert |