Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nets forlanger 25.000 på lukket konto? - Hjælp til Nets

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Fik den her mail fra Nets. Lyder lidt voldsomt med en sikkerhed på 25.000 kr?  Hvad har andre fået tilbydt? Eller hvad har andre gjort i samme situation

Kære kunde

Vi kan tilbyde de ansøgte betalingskortaftaler på følgende betingelser:

Mod en sikkerhed på DKK 25.000 i form af pant i en spærret konto eller anfordringsgaranti fra dit pengeinstitut.

Hvis du kan godkende ovenstående vilkår, bedes du venligst benytte vedhæftede pantsætningserklæring eller benytte den, 
som udgangspunkt for en anfordringsgaranti via dit pengeinstitut.

Hvis du vælger at stille en garanti skal den være uden tidsbegrænsning (d.v.s gældende indtil videre).

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:13

garantikravet er forskelligt fra branche til branche, da noget jo giver langt mere risiko end andet, og jeg mener også det retter sig efter den omsætning man forventer.

Jeg er ikke klar over om der er mulighed for nedsætning ved at køre dobbeltsikring med veridied by - men jeg ved, at nogen faktisk har succes med at forhandle garantikravet ned, ved direkte forhandling med nets

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 15:26
Tilmeldt 28. Jul 13
Skrevet kl. 15:30
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej John

Hvad kan man komme med til forhandlingsbordet? - Jeg ejer selv 2 webshopsnettet hvor jeg kører med Paypal. Men jeg har investeret i et projekt hvor vi nu prøver at kører med Nets. Men virksomheden står i mit partners navn. 

Noget vi kan anvende? Og ved du noget hvis vi stiller sikkerheden hvor der så sker med pengene hvis vi for eksempel dropper projektet efter 6 måneder? 

Tilmeldt 28. Jul 13
Skrevet kl. 15:34

Hej 

Jeg mistede 14.000 kr på ewire nedsmeltningen. Tør ikke prøve andet end nets pt. Men tak for det 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:44

hit et telefonnummer til dem og ring. Ha en plan for hvor lille risiko og hvordan du vil begrænse den

Garantien frigives så snart i slutter netsaftalen

Den med din partners navn må jo så bare betyde at det er ham der skal forhandle og at du skal hitte en måde at få dit ud af det, for så må det CVR nets har godkendt (mod garantien) jo stå i partneres navn

god vind med det

John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 16:18

Typisk kan du efter et års tid eller lign. kontakte Nets, hvor de ofte er villige til at frigive midlerne, såfremt i viser en sund forretning.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 16:23

Garantikravet er, som Joh nævner, forskelligt fra branche til branch, fordi Nets ved betaling med kreditkort skal garantere, at du leverer varen. Hvis du ikke gør det fx pga. konkurs, så hænger Nets på regningen.

Visse brancher er farligere for Nets end andre, som fx online-rejsebureauer. Jeg kender ikke din branche, men 25.000 lyder ikke af ret meget.

Jeg er i øvrigt også en af dem, som har tabt på ewire.

Hilsen, Robert

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)