Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af admin

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

ok!

Vi bliver ikke enige og det skal vi heller ikke blive... Ordet er frit og det er dejligt!

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 14:01

Appr. "lort som ligger og flyder" - så skal denne tråd vel opfattes som et eksempel....?

/Jesper

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:18

Jesper Norbøll:

Appr. "lort som ligger og flyder" - så skal denne tråd vel opfattes som et eksempel....?

/Jesper

LOL - Jesper.

Men denne http://www.amino.dk/forums/t/18498.aspx?PageIndex=1 er faktisk det eneset eksempel, jeg kan komme på.

mvh Hans

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 09:44

mincharity:

Syntes det er under alt kritik at admin, hvem det nu er.... ? føler sig ansvarlig for at slette, og flytte indlæg han/hun ikke mener er placeret rigtigt, eller måske ikke er "nødvendige".

Kunne dårligt være mere uenig!

Ethvert forum har behov for moderatorer, der kan rydde op, flytte forkert anbragte indlæg og holde 'uvorne unger' i ørerne. Selvfølgelig er det en vurderingssag, men det er så moderators job at vurdere udfra de overordnede principper - og er man utilfreds kan man til hver en tid klage. Uden moderatorer bliver forum til et mareridt og det vil lynhurtigt miste sin værdi. Jeg ville forsvinde som dug for solen, hvis der ikke blev taget hånd om problemerne.
 Og jeg mener endda det bliver endu vigtigere når det som her drejer sig om professionelle!

Jeg vil ikke bede dig om at forsvinde, hvis du 'ikke kan lide lugten i bageriet' - men du bliver nok nødt til at acceptere at der er lagt nogle overordnede retningslinier ned over vores 'frie debat'.

Min eneste anke i den her sammenhæng er nok snarere, at der mangler en beskrivelse af de overordnede retningslinier, så man havde mulighed for at vurdere om det var værd at klage over moderators ageren...
(jeg har endnu ikke haft grund til det!)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)