Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ompakning af sukker

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg ønsker at købe noget farvet sukker (pt bedste bud fra en tysk forhandler) og omemballere dette i mindre pakninger. Mit spørgsmål er så, om det er noget man bare må gøre? Hvad med holdbarhedsdato, afgifter og sådan?

Takker for hjælpen :)MvhTranberg 

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 16:08

Hej Tranberg

Det er ikke helt mit område, og jeg ville lige se på dine hjemmesider, hvad du ellers handlede med, men tilsyneladende er du ny ejer af foretagendet, så måske den gamle ejer ved noget om de eksakte regler.

Jeg vil prøve at besvare dine spørgsmål, men jeg er ikke ekspert inden for alle former for fødevarer, men jeg vil tro, at du

1. Spørger din lokale fødevareregion omkring ompakning af varer. De kan også kunne vejlede dig med hensyn til mærkningsregler i Danmark. Du finder dem her http://www.foedevarestyrelsen.dk/forside.htm, og de plejer at kunne tale et sprog, som der er til at forstå.

2. Omkring afgifter skal du have fat i Told og Skat, men det er ikke altid, de taler et sprog, man kan forstå, men jeg håber, du er heldig. Lykkes det ikke, så prøv lige og svar tilbage, og jeg har muligvis en kontakt, der ved noget.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 22:36

Takker, havde ikke lige tænkt på 1'eren.

ja, Skats hjemmeside er hverken overskuelig, eller til at forstå :)

Tak for tilbudet, jeg vender lige tilbage hvis jeg ikke har heldet på min side.

Mvh

Tranberg

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)