Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget får et callcenter pr. salg og....?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :-) 

Nogle af mine kammerater er inden for telemarktingsbranchen, og vi sidder og leger med idéen om et callcenter, da det umiddelbart ikke synes at kræve de helt store investeringer - udover telefon, printer og en computer som jo til dags er hvermandseje. Udover det skal der selfølgelig investeres i et system der kan håndtere opkaldende. 

Dér hvor vi ser den helt store udfordring er nok aftalerne med de virksomheder som vi skal sælge produkter for. Derfor ville det det være fantastisk, hvis nogle af jer rare mennesker lå inden med noget viden inden for området. 

 




Hvor meget får et callcenter pr. salg og hvordan lyder en typisk aftale med feks. Telia? Jeg ved godt, at et callcenter ikke KUN sælger telefoni men også står for mødbookning m.m. Men vores lille idé handler primært om at starte ud med alene salg af produkter/ydelser. 


Tak på forhånd Smile

 

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen som ved noget? :-)

Fra Valby
Tilmeldt 3. Jun 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring på 23872383, så giver jeg gerne lidt sparring. Har 7 års erfaring fra callcenter og kører idag hjemmesiden samlino.dk

DBH Rasmus

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eneste input jeg kan give dig, er at hvis du skal have booket møder indenfor web / hjemmesider / seo, så tager danske mødebookings firmaer imellem 1200,- og 1900,- kroner pr. afholdt møde.

Du kan finde firmaer med og af danskere, som drives fra udlandet, her koster et møde indenfor ovenstående, omkring 500,- pr. afholdt møde.

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)