Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Login via IE7

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:

Nicolai Lønne:

når I mindst venter det så stormer vi jeres tilholdssted (er det stadig spamfigter?), smider jer på porten og laver Amino om til en tro kopi af Arto.

Bliver jeg så til en 13-årig pige der udgiver sig for at være 18 og får en masse sjofle tilbud?  Huh?

~
Anja

Desværre. Jeg har lige et par projekter, rent iværksættermæssigt, som skal ordnes først, så når revolutionen kommer er du desværre nok en gammel kone...
Men hvis vi rykker det over i PM, så skal jeg da gerne komme med et par sjofle tilbud Wink     Stick out tongue     Big Smile

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 16:54

Hmm, det er vel egentlig okay. Gamle koner har det meget sjovere! Devil

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 21:36

Uffe Fey / Idenion:
Det havde nok været det værd at skrive et par linier ekstra kode for at undgå folks utilfredshed, brok og supportanmodninger..

Helt enig.

Nicolai Lønne:

Jeg tror ikke på dig. Jeg har længe haft en mistanke om at onde mennesker har taget magten over Amino og nu forsøger at genere mig mest muligt. Men I kan bare vente jeg kan i. Jeg er netop nu igang med at skabe en befrielseshær af andre udtilfredse aminoer og når I mindst venter det så stormer vi jeres tilholdssted (er det stadig spamfigter?), smider jer på porten og laver Amino om til en tro kopi af Arto.
Det kan da godt være at der er mennesker derud som vil kalde os syge og forvirrede, men når sandheden skal frem, så tror jeg hellere at folk vil have en ny Arto-kopi end det nuværende Amino. Big Smile

Arghh busted ;)

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 16:48

ARRRGGHHh... Dælme om det ikke skete igen idag?!? Hvad er det i laver? Denne gang fik jeg dog kun slettet Amino kiksen (a.k.a. Mikkel DeMib Svendsen i øvrigt Big Smile), og så kørte det.

/Jacob 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)