Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af ivs virksomhed inden registrering hos erhvervsstyrelsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gode Aminoeksperter :)

Vi er tre personer der ønsker at oprette et IVS selskab. Vi skal sælge abonnementer via en hjemmeside og vi er umiddelbart klar til at gå i gang med salget fra mandag.

Udfordringen er, at vi først i dag har indsendt registreringsblanketten til Erhvervstyrelsen og de forventer der går op mod 3 uger inden de har registreret virksomheden og dermed uddelt et cvr nummer til os. 

Spørgsmålet er nu, skal vi vente med at gå i gang indtil vi får cvr nummeret, eller kan vi godt starte virksomheden (sælge vores abonnementer) inden? Vi skal have oprettet Paypal på hjemmesiden, men kan gøre det uden brug af cvr nummer, men der i mod et cpr nummer.

På forhånd mange tak

Ulrik 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:04

Undrer mig altid lidt over de mange der er så vildt pressede på tid - "Vi er tre og nu er vi klare fra på mandag og kan ikke vente" Jeg synes ikke det er udtryk for såkaldt "rettidig omhu" . Jeg går ud fra i er over 18. I kan jo gå igang og hvis det viser sig at I ikke får godkendelse grundet en eller anden fejl i papirer eller andet så er det jeres personlige hæftelse og I kan jo sagtens opleve problemer med Paypal og andre betalingsløsniger uden godkendt CVR

Tag og brug jeres tid på at få tre lovpligtige arbejdsskade forsikringer a ca 1200 kr per år for hver på plads, de er dyre at blive tage uden og absolut krav for hver aktiv ejer - og få erhverskonto godkendt  bank hvis ikke de 2 ting er på plads. Lav aftalers forberedelse, men vent ellers på godkendelse

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Helsingør
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:31

Hej John

Mange tak for dit svar og det er naturligvis taget til efterretning.

Grunden til den hastende opstart er naturligvis et spørgsmål om kroner øre og en meget stor efterspørgsel på vores ydelse. Den vil selvfølgelig også være der om 3 uger, men de 3 ugers indtjening havde være fint at få med :)

Ulrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:42

Ulrik Dupont:
vi er umiddelbart klar til at gå i gang med salget fra mandag.

Det burde ikke være noget problem.

Ring eller send mail for oplæg
til konkrete løsningsforslag.

I går vel først i gang tirsdag?

Kontaktinfo

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)