Hej Jacob og Per.
Tak for jeres overvejelser. Vi har bl.a. fået en masse mails fra kunder der har bestilt frilandsænder og frilandsgæs sidste år, og mange af dem vil garanteret købe igen i år, hvis blot de bliver gjort opmærksomme på dette. Derfor ville det være rart at få dem med ind i nyhedsbrevsfolden. De kan jo også lige så godt købe deres juletræer på Dyssegaarden.
|
Thorborgs Vidner:Så har jeg jo misforstået spørgsmålet. Der bliver spurgt om "man må" sende sådan en mail, og ikke om det er en god idé.. Jeg kan sagtens følge dine argumenter, men idéen/shoppen skal vel sælges på en eller anden (lovlig) måde.
Desuden er det jo ikke en mail fra en webshop man tidligere har handlet hos, da den jo ikke er lavet endnu. Jeg forestiller mig at man har samlet emails på Dyssegaarden på den gode gammeldags måde med papir og blyant i forbindelse med turen derud, til Gløgg og æslet Don Pedro.
Det er muligt at det er mig der skal kravle ned i et hul og skamme mig lidt... Jeg så indlægget som et oplæg til debat, og ikke et specifikt spørgsmål. Men kan man ik bare sende Don Pedro rundt med invitationer så?