Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købelystne kunder

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 97
Fra  www.juletrae.com Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har netop fået tilmeldt mig e-brev, og fået sat en nyhedsbrevstilmeldingsboks på vores webshop.

Er der nogen der ved om jeg må skrive en mail til vores tidligere kunder, og spørge om de har lyst til at blive tilmeldt vores nyhedsbrev?

Hvad er jeres bud?

Klik ind på www.juletrae.com og se mere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:00

Hej

Jeg har dog ikke lige et svar, men så lige dit site og ville bare lige sige "genialt koncept".

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  www.juletrae.com Skrevet kl. 09:04

Henning Wraae:

Hej

Jeg har dog ikke lige et svar, men så lige dit site og ville bare lige sige "genialt koncept".

Hej Henning

Tak for din tilbagemelding.

Spread the word in the streets.

Hilsen

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 09:05
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Skrevet kl. 09:09

Juletræssælgeren:

Eller "In the trees".. høhø

Jeg havde ikke engang set din side, men jeg vil nok komme til at savne turen ud til plantagen hvor man selv fælder det træ man bruger timevis på at udpege...Sad

/Jacob 

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  www.juletrae.com Skrevet kl. 09:13

Thorborgs Vidner:

Juletræssælgeren:

Eller "In the trees".. høhø

Jeg havde ikke engang set din side, men jeg vil nok komme til at savne turen ud til plantagen hvor man selv fælder det træ man bruger timevis på at udpege...Sad

/Jacob 

Hej Jacob

Tak for dit indlæg.

Vi har ca. 1500 familier der kommer hvert år og fælder deres juletræ i plantagen.

Jeg sætter gløgg og æbleskiver over - så ses vi i december.

Se mere om vores plantage på www.dyssegaarden.com

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 09:21
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Skrevet kl. 09:32

Per Allerup:
En ting er hvordan loven er, en anden ting er hvordan det opfattes. Jeg ville helt klart opfatte en sådan mail som spam.

Øhh.. Jamen hvis det viser sig lovligt, er det jo ikke din opfattelse der gælder... Selvfølgelig læner det sig op af spam, men der er tilsyneladende undtagelser i lovgivningen.

Jeg er ikke 100% sikker i min sag mht. til lovgivningen, men jeg har tidligere læst mig frem til at det skulle være ok, sålænge man ikke forsøger at sælge de eksisterende kunder noget, kan bare ikke lige p.t. finde teksten.

/Jacob

P.S.  Det ser kanon hyggeligt ud på Dyssegaarden. That´s what i´m talking about..Yes

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 09:39

Thorborgs Vidner:

Per Allerup:
En ting er hvordan loven er, en anden ting er hvordan det opfattes. Jeg ville helt klart opfatte en sådan mail som spam.

Øhh.. Jamen hvis det viser sig lovligt, er det jo ikke din opfattelse der gælder... Selvfølgelig læner det sig op af spam, men der er tilsyneladende undtagelser i lovgivningen.

Det ved jeg da godt... Jeg mener bare: der sidder nok andre med samme opfattelse som mig, som ikke ønsker mails fra webshops man har handlet hos "engang". Det skal man jo lige have i baghovedet når man ønsker at generere et nyt salg - For det er vel formålet med nyhedsbrevet?

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Skrevet kl. 09:57

Hej Per. 

Så har jeg jo misforstået spørgsmålet. Der bliver spurgt om "man må" sende sådan en mail, og ikke om det er en god idé.. Jeg kan sagtens følge dine argumenter, men idéen/shoppen skal vel sælges på en eller anden (lovlig) måde.

Desuden er det jo ikke en mail fra en webshop man tidligere har handlet hos, da den jo ikke er lavet endnu. Jeg forestiller mig at man har samlet emails på  Dyssegaarden på den gode gammeldags måde med papir og blyant i forbindelse med turen derud, til Gløgg og æslet Don Pedro. 

/Jacob 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)