Jeg vil gerne have min hosting hos et US/internationalt firma, som har servere i nordeuropa, så danske besøgende ikke skal "over atlanten" for at nå mit indhold.
Vi kan sælge hosting i London, Newark, Fremont, Atlanta, Dallas og Tokyo. Vi benytter en udbyder der hedder Linode til at købe selve de servere vi bruger. Så sørger vi for at sætte dem op som vi skal bruge dem, mv.
Tak, ser rigtigt fint ud. Har du testet ping ift dansk hosting? Har du en side hostet der jeg kan teste mod?
Hvis du kan sende mig en PB, kan jeg give dig et site på en server i Amsterdam. Grunden til jeg ikke lige vil af med sitet her, er fordi det endnu ikke er helt færdigt.
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer
Skal ikke nødvendigvis være amerikansk ejet. Det vigtigste er at der er severe i min. US/EU/Asia. Faktisk ligesom DigitialOcean, bare gerne mindre langhåret ;-)
Skal ikke nødvendigvis være amerikansk ejet. Det vigtigste er at der er severe i min. US/EU/Asia. Faktisk ligesom DigitialOcean, bare gerne mindre langhåret ;-)
Linode har datacentre i Tokyo, Newark, Dallas, Fremont, Atlanta og London, og vi hjælper gerne med at få din side op i en hvilken som helst af disse lokationer hvis du ønsker. Du kan kontakte os på salg@serverfruit.com