Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste udenlandske host, for danskere.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne have min hosting hos et US/internationalt firma, som har servere i nordeuropa, så danske besøgende ikke skal "over atlanten" for at nå mit indhold. 

Jeg kigger på http://www.1and1.com/ og http://oneprovider.com/ men det er lidt tilfældigt. 

Har nogen af jer fundet den helt rette host som har servers nær DK, men også i resten af verden?

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 10:10

Jeg bruger selv DigitalOcean og dem er jeg rigtig glad for.

De har datacentre i Amsterdam, New York og Singapore.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 27. Mar 05
Skrevet kl. 10:23

Tak, ser rigtigt fint ud. Har du testet ping ift dansk hosting? Har du en side hostet der jeg kan teste mod?

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 10:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi kan sælge hosting i London, Newark, Fremont, Atlanta, Dallas og Tokyo. Vi benytter en udbyder der hedder Linode til at købe selve de servere vi bruger. Så sørger vi for at sætte dem op som vi skal bruge dem, mv.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Skrevet kl. 10:40

Laconic:

Tak, ser rigtigt fint ud. Har du testet ping ift dansk hosting? Har du en side hostet der jeg kan teste mod?

Hvis du kan sende mig en PB, kan jeg give dig et site på en server i Amsterdam. Grunden til jeg ikke lige vil af med sitet her, er fordi det endnu ikke er helt færdigt.

Tilmeldt 27. Mar 05
Skrevet kl. 13:49

Tak, men lad os glemme ping testen igen. Jeg har fra anden side fået bekræftet at det er super hurtigt. 

Men jeg er faktisk interesseret i en mere konventionel host, med cpanel og den slags. DigitalOcean er ikke hvad jeg søger.

Er der andre bud på non-DK hosting providers som har lynhurtige servers i nordeuropa?

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Skrevet kl. 14:06

Du kan bare smide cPanel på en DigitalOcean VPS? Sådan er mit eget setup.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17

Jeg kan anbefale Simplex, men det er UK. Kan ikke helt lure, om du efterspørger en host, der er amerikansk (ejet)?

Tilmeldt 27. Mar 05
Skrevet kl. 16:34

Skal ikke nødvendigvis være amerikansk ejet. Det vigtigste er at der er severe i min. US/EU/Asia. Faktisk ligesom DigitialOcean, bare gerne mindre langhåret ;-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 17:02

Laconic:

Skal ikke nødvendigvis være amerikansk ejet. Det vigtigste er at der er severe i min. US/EU/Asia. Faktisk ligesom DigitialOcean, bare gerne mindre langhåret ;-)

Linode har datacentre i Tokyo, Newark, Dallas, Fremont, Atlanta og London, og vi hjælper gerne med at få din side op i en hvilken som helst af disse lokationer hvis du ønsker. Du kan kontakte os på salg@serverfruit.com

Vi kan også tilbyde cPanel.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)