Jeg har et par sites på Dreamhost.com der varmt kan anbefales, men det lyder som om det du søger er stabilitet og høj hastighed på globalt plan? I givet fald, kan du med fx. Dreamhost (og mange andre hosts) bruge Cloudflare.com til at servere dine sider fra deres distributions netværk af servere over hele verden. De sætter samtidig en stopper for ddos angreb. Og så er deres service gratis (freemium).
Tak. Jeg har netop sat Cloudflare op på det første site, og kommer så ind her, og ser at det ER vejen frem. Det er herligt at finde svar på sine spørgsmål. Tak for det.
Stødte på den her side undervejs https://www.pingfinity.io/en/charts/index/type/webhosts_dk/region/2 Det er ganske interessant, hvis det er info man kan regne med. Det stemmer ikke just overens med den generelle snak på Amino om host hastigheder. Meebox og surftown er helt fortabte her. Hvad siger i til det?
Stødte på den her side undervejs https://www.pingfinity.io/en/charts/index/type/webhosts_dk/region/2 Det er ganske interessant, hvis det er info man kan regne med. Det stemmer ikke just overens med den generelle snak på Amino om host hastigheder. Meebox og surftown er helt fortabte her. Hvad siger i til det?
Du er nødt til at læse præcist, hvad de tal går ud på. Du kan ikke bruge dem til noget i den forbindelse, som der er tale om her. De tal viser selve hjemmesiden www.meebox.net og ikke vores servere i al almindelighed. Ikke noget om, hvor hurtige vores webservere der hoster vores kunders hjemmesider er. At selve hjemmesiden meebox.net ikke er den hurtigste af alle, målt fra Irland, kan du ikke bruge til andet end lidt sjov og spas. Det giver ingen indikation af hvordan selve webhostingen fungerer. Det mener jeg faktisk også, at der står på siden.
Hvis du er interesseret i at se et par referencer på ting, som er hosted hos Meebox, så er du meget velkommen til at kontakte mig. Så skal jeg nok finde det frem til dig.
Jeg er enig med Anders her; det er ikke tal du kan bruge til noget konstruktivt, da det ikke er muligt for dem at lave de tal baseret på det overordnede eller specifikke setup.
Det er udbydernes infrastruktur der skal tælle, og du vil i princippet kunne få to forskellige udfald baseret på to forskellige setups ved den samme udbyder. Det er klart at den generelle performance også kan skyldes din hosting, men din online platform kan have lige så meget at sige; programmeringen kan være dårligt udført, databaserne kan have dårlige eller manglende indeks, langsomme API integrationer og så videre.
Du bør overveje alle elementer, inden du udelukkende går efter hostingdelen - uanset hvilken hostingløsning du kigger på.
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer
Jeg bruger Site5.com rigtig meget og har brugt dem i ca. 7 år. Tigerekspressen.dk ligger der fx. De giver rigtig god support, fx også på sære Spamhaus RBL mailproblemer. Her får man rigtig meget for pengene.
Fornylig er jeg begyndt at bruge digitalocean til nogle specielle projekter, hvor et php script fx skal kunne løbe så længe det vil. DO er rigtig fedt, men hvis jeg kunne slippe for at håndtere serveren helt selv til samme pris ville jeg gøre det. Har prøvet at installere en CentOS med cpanel, men den blev 5 min efter opstart ramt af brute force attacks fra Kina. Cpanel kan sagtens modstå det næsten automatisk, men jeg blev hurtigt nervøs for, hvad det kunne udvikle sig til, så hellere betale folk for at administrere.
Hvis du er interesseret i at se et par referencer på ting, som er hosted hos Meebox, så er du meget velkommen til at kontakte mig. Så skal jeg nok finde det frem til dig.
Kan du linke til info, der viser at Meebox overall IKKE er sløve? Gerne en sammenligning med andre danske hosts. Tak.
Tag et kig på www.hosting4real.net - der får du i hvert fald super performance og ikke mindst rigtig god service - endda også på dansk. Priserne er også fornuftige - der kan nok findes billigere hosting, men nok ikke med samme performance og kundeservice.
Tag et kig på www.hosting4real.net - der får du i hvert fald super performance og ikke mindst rigtig god service - endda også på dansk. Priserne er også fornuftige - der kan nok findes billigere hosting, men nok ikke med samme performance og kundeservice.
Tak for din anbefaling Thomas!
Vi har servere i Amsterdam, på en sub-core af Amsterdam Internet Exchange hos EvoSwitch, 1 rack fra de uplinks til Amsterdam IX, hvilket vi samtidig er koblet direkte op på, dette gør vi har gode forbindelser til størstedelen af verdenen.
Du kan pinge IPen 95.211.199.41 som et eksempel, ellers er du meget velkommen til at kontakte mig via privat besked hvis du har nogen spørgsmål (Svarer nok lidt senere i aften da jeg er på vej ud af døren )
Ha' en god aften!
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Kan du linke til info, der viser at Meebox overall IKKE er sløve? Gerne en sammenligning med andre danske hosts. Tak.
Jeg kan forholde mig til det, som vi selv udbyder. Sammenligning med andre vil jeg lade dig selv om. Kontakt mig, så kan jeg sende et par referencer udover de, som allerede står på vores website.