Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til produktion af børnetøj.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg påtænker at starte mit eget firma hvor jeg vil sælge børnetøj via webshop og homeparties.

Jeg mangler hjælp til hvordan jeg får lavet tøjet i f.eks. østen, eller hvis der er andre gode forslag? Jeg har har haft butik før, men der handlede jeg kun med danske grossister, så har ingen ide om hvordan det fungerer med egen produktion. Jeg vil helst have en dansk kontakt.

Mvh

Henriette

Fra Taastrup
Tilmeldt 30. Dec 13
Indlæg ialt: 117
Fra  FCIC Consulting Skrevet kl. 14:08

Hej Henriette

Jeg kan hjælpe dig med at komme godt igang, vi har 56 faste samarbejspartnere indenfor produktion bl.a. textil fordelt i Kina, Malaysia, Thailand, Vietnam og S. Korea.

Hvis du er interesseret så kontakt mig på her@fcic.dk eller se mere på vores hjemmeside www.fcic.asia

Hilsen Henrik

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 14:49

http://www.mwcreation.net

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 200
Fra  Trendkey.dk Skrevet kl. 15:07

Hejsa,

Jeg ville tag en tur til Eminönü i Istanbul, som har masser af wholesellers i området.

Metoden det gøres på er følgende :

bestil biletten direkte hos flypgs.com koster omtrent t/r 1200 kr. (sabiye gokcen lufthavn)

og bestil din bil direkte til lufthavnen på economycarrentals.com koster ca. 1000 kr for en uge.

Hotels.com hvis du vil leje dig ind et sted.

Derefter kører du med din gps til bymidten i Istanbul fra en motorvej direkte. At have sin egen gps hjemmefra er bedst, og meget dyrt pr. minut hvis du slår din iphone til. 4 mb data koster 200 kr.

Lokaliserer dine tøjfabrikker hjemmefra så er du på forhånd et godt skridt derhen af.

Her er der eksempel en leverandør af mange hundrede muligheder :

http://tr1022794546.fm.alibaba.com/company_profile.html#top-nav-bar

Poy poy med det.

Information om tøj fra Tyrkiet. Tekstil er Tyrkiet langt foran deres konkurrenter i forhold til østen, du kan godt finde noget godt derude, men generelt er kvaliteten dårligt. I Tyrkiet  får du som regel tøj af høj kvalitet og holder et par år i vaskemaskinen uden nogen farve og kontrast ændring. Priserne ligger omtrent det samme som i Østen.

Mvh

Erhan Cenk Cavdar

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 06:58

Hej Henriette,

Hvis du vil producere din kollektion prisbilligt i Polen, lige fra starten med prototyper, samples, og serieproduktion når du finder ordrer, samt vil vejledes, så skriv til mig på leszek@filmfactory.pl Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med 25 års erfaring og jeg bor i Polen i et område med flere professionelle systuer, og professionelle folks i branchen som kunne hjælpe dig til at starte din egen kollektion prisbilligt i Polen, og sælge det over hele verden.

Mvh.

Leszek 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)