Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero og trendsales... HJÆLP!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 52
Fra  Awi Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har til mit firma oprettet en erhvervskonto hos trendsales og er godt tilfreds indtil videre.

Jeg har også fint styr på hvordan jeg fakturere mine salg derinde. men må siges at være meget i tvivl om hvordan jeg bogføre salgene. Forstået på den måde at ved bogføringen/betalingen af fakturaen, har jeg kun bank, kasseklade og to andre jeg ikke lige kan huske, at vælge imellem.
Men når nu mine fakturaer er betalt med trendsales kontoen, kan jeg vel ikke bogføre det under bank, for så kommer det jo ikke til at passe med min kontoudskrift fra banken???
Eller er der nogen der ved hvordan det fungere?

Derudover ved jeg heller ikke hvordan jeg skal bogføre en markedsføringsudgift (så som topplacering eller lignende), når denne er blevet betalt via min trendsales konto og ikke betalt direkte fra min bankkonto. Nogen som kan hjælpe???

Jeg bogføre i Dinero, som det fremgår af overskriften :)

Håber virkelig at der er nogen som kan hjælpe, for har svært ved at komme videre med bogføringen, som det er lige nu.

MVH Janni

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 21:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Janni,

Jeg vil foreslå, at du opretter Trendsales kontoen, som en beholdningskonto,så kan du bruge denne, som en bankkonto.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:27

Der er lavet en guide vedr lige præcis trendsales.dk og deres gebyr, og hvordan du håndtere det i Dinero. Prøver lige at finde den til dig.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:41

Her er guiden til hvordan du håndtere gebyret i Trendsales - https://dinero.dk/support/guides/saelger-du-pa-internettet/ 

Som Stig også siger, så skal du oprette en konto, som kun er til dine trendsales handler. Når der går penge ind på din TS konto, så sætter du dem også ind på din TS konto i Dinero. Når du så hæver pengene på din TS konto til din bankkonto, gør du det samme i Dinero. På den måde skulle din TS-Dinero konto gerne være ens med din trendsales.dk konto.

Når du skal betale for en annonce med din Trendsales.dk konto, så trækker du også bare pengene på din Trendsales-Dinero konto - så de igen er ens.

Men som sagt, kræver det at du opretter en ekstra konto i Dinero - med feks navnet Trendsales. Det har jeg selv gjort.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 27. Apr 11
Fra  Awi Skrevet kl. 07:11

Nu har jeg oprettet en konto: 55020 under likvide beholdninger som hedder trendsales.
Men når jeg så går ind for at registrere betaling af mine fakturaer, kommer den ikke op som en af de beholdninger jeg kan vælge imellem... :/

Hvad gør jeg galt???

MVH janni

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 08:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Janni,

når du opretter denne, så skal du vælge beholdning. Du har måske valgt konto.

Hvis det er det der tilfældet, så skal du slette kontoen og oprette den igen, som beholdning.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 10:39

jannijanus:
Nu har jeg oprettet en konto: 55020 under likvide beholdninger som hedder trendsales.
Men når jeg så går ind for at registrere betaling af mine fakturaer, kommer den ikke op som en af de beholdninger jeg kan vælge imellem... :/

Hvad gør jeg galt???

MVH janni

Min står som likivid beholdning og virker fint.

Tilmeldt 27. Apr 11
Fra  Awi Skrevet kl. 10:48

SWcotspain:

når du opretter denne, så skal du vælge beholdning. Du har måske valgt konto.

Det var lige nøjagtig det der var galt.
Tusinde tak for hjælpen :)
Så fik jeg helt styr på det og kan komme videre...

Jeg er i mellemtiden løbet ind i et nyt problem, som en af jer måske kan hjælpe med???

Jeg har fået en kvittering fra Paypal hvor der står at der vil blive trukket 25,36.- fra min konto.
Den har jeg så været inde og bogføre.
Nu sidder jeg og kigger min kontoudskrift fra banken igennem, og kan se at der kun er blevet trukket 12,86.- fra min konto.

Hvordan får jeg lige rettet det, således at det bliver bogført korrekt?
Nu passer min bank i Dinero jo ikke med min fysiske bank længere :/

MVH Janni

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:11

check altid mod banken inden du bogfører mod banken. Selve problemet lyder jo som andet end valuta og hvad det dækker over må du undersøge via paypal eller din paypal konto - irriterende er det da

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)