Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget kan jeg forlange for grafisk arbejde?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste som laver grafisk arbejde plejer sjælendt at tillade mere en 3 til 5 rettelser i alt og skal der laves noget ud over det, så koster det fx 300 kr. Når du er så dygtig som du er, så burde det vil ikke være nødvendigt, at rette det en masse gange. ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 18:44

Det er selvfølgelig rigtigt, men når en kunde vil have lavet noget om rigtig mange gange, fordi man ikke ønsker den detalje, som de ønskede for 2 time, så kan det godt ende ud i tage lidt tid, desværre.

Måske skulle man tillade 3-5 rettelser, som du nævner!

Mvh.

Kiranan V

Tilmeldt 9. Mar 14
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:48

Hvis en kunde skifter mening, når du er begyndt at lave logoet, så skal du være mere konsekvens. Fx hvis jeg ville have en programmør til at lave en hjemmeside i wordpress og så han gjorde det, men ville så have han laver den i joomla, så skal jeg betale for at det laves om. Kunne det være en mulighed, du lavede nogle vilkår, som står i bunden af din mail, så når kunden takker ja til et tilbud, så takker de ja til dine vilkår. Der kunne fx stå maks 5 rettelser og der efter koster de x kr. for en rettelse.

Tilmeldt 9. Mar 14
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:53

Tror også du skal fokusere på kunder der er villige til at betale 2000 kr. for et logo. Der er en masse der tilbyder logoer til 200 kr. og mange er ikke gode og der er mange ombudet og de kan nemt sælge det. Dog er det svært at tjene penge på det, med de priser. Du skal tænke på den måde, du sælger en iPhone og går efter dem, som er villig til at give din højere pris, for der er massere i forvejen der heller vil købe en billig huawei og få noget der ikke er lige så godt. ( Eksemplet er ment som en metafor)

Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 19:01

Det piner mit øje med den stavefejl i Kvickly reklamenBig Smile

Men ellers ser dit arbejde rigtigt godt ud!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 19:04

Hej igen,

Ideen med vilkår i bunden af mailen, kunne være en fantastisk mulighed, så jeg også sikrer mig, at jeg ikke laver gratis arbejde, som faktisk er en pæn sum værd!

- Derudover, som du siger, skal jeg nok opdele mine kundetyper, så jeg får de kunder, som jeg ønsker i stedet for antallet af kunder.

Tusind tak for rigtig godt indput! Helt sikkert noget, jeg vil tage med videre!

Med venlig hilsen,

Kiranan V

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 19:06

LowDog:

Det piner mit øje med den stavefejl i Kvickly reklamenBig Smile

Men ellers ser dit arbejde rigtigt godt ud!

Ærgrer mig også den, men kopierede egentlig bare den tekst, som de gav mig uden at tænke videre over det. Det er satme også min fejl på en måde!

Tak for de fine ord!

Med venlig hilsen,

Kiranan V

Tilmeldt 9. Mar 14
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:08

Skriv med i dine vilkår at de tekster de sender, er kunden selv ansvarlig for stavefejl med mere, ellers kan du tjekke det igennem for 200 kr. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 19:10

Ah ja, det kunne være en smart tillægsydelse til mit arbejde. 

Uha, jeg bliver klog i dag!

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:12

Hvis vi ikke snakker længere tekster, ville jeg nok også passe på med at tage penge for hver enkelt lille detalje.

Her tror jeg det er bedre at lige læse det igennem, og gøre kunden klar over hvis det er en fejl - Det tager sikkert ikke lang tid for dig, men kunden vil højest sandsynligt få en god oplevelse ud af det.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)