Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget kan jeg forlange for grafisk arbejde?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er selvfølgelig også rigtigt. Tror også, at det er mere gældende ved større informationsbilleder, hvor tekst kan fremgå.

Skulle du have noget grafik, er du mere end velkommen til at kontakte mig på info@kiranan.com.

Med venlig hilsen,

Kiranan V.

Kiranan.com 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 19:36

UDBUD og EFTERSPØRGSEL

først og fremmest skal du være glad og stolt over dit arbejde, samt at du har kunder. så frem dit arbejde ikke var i orden og der ville ingen kunder være. Dette er på plads.

dernæst handler det om tid, du har mr.mister ser jeg, det tager tid at slå sit navn op - for derefter at blive husket. det må du allerede have erfaring med fra butikken. du er ung, ser jeg, så - sålænge du synes det er sjovt at arbejde, har kunder, skaber erfaring, netværker og alt dette kommer x10 gange igen når du er KLAR til at hæve prisen. 

evt prøv med nuværende kunder at stige 10% når du giver tilbud og se hvordan reaktionen er. måske kunderne er der fordi du laver et godt stykke arbejde og yder en god service i forhold til "de andre" på marked. det ville jo være trist du doubler prisen, kunden føler det er for dyrt og går en andet sted hen. skab dig en god STOR og tilfreds kunde base inden du begynder at "lege" med priser. Så længe du ikke laver underskud selvfølgelig;)

synes dit arbejde er flot. 

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:58

Inden du begynder at ændre dine priser, skal du gøre op med dig selv, hvilke kunder du går efter. Også kaldet segmentering af målgruppen.

Jeg vil godt vædde med, at du har fået mange af dine nuværende kunder ene og alene pga prisen. Eller pga et godt design til en ualmindelig lav pris. Hvis prisen stiger, forsvinder kunden... 

Du kan sikkert let tage 2000 kr for et design, men så skal du måske bruge 5-10 timer på at vinde ordren, hvorefter selve design arbejdet kan begynde. Små firmaer har tit små budgetter, mens store firmaer har store budgetter. Og det afspejles i arbejdsprocesserne, hvor det er meget lettere at få og lave opgaver for små firmaer, mens der er flere arbejdsgange, når det gælder større firmaer...

Så du skal gøre op med dig selv, hva du vil, hvordan du vil det og hva du så mener, at du skal have på bundlinjen pr time i sidste ende... 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 20:02

Mikkel Westh:
evt prøv med nuværende kunder at stige 10% når du giver tilbud og se hvordan reaktionen er. måske kunderne er der fordi du laver et godt stykke arbejde og yder en god service i forhold til "de andre" på marked. det ville jo være trist du doubler prisen, kunden føler det er for dyrt og går en andet sted hen. skab dig en god STOR og tilfreds kunde base inden du begynder at "lege" med priser. Så længe du ikke laver underskud selvfølgelig;)

Det lyder som en rigtig god fremgangsmåde, og det er nok også det, som jeg vil gøre brug af. Tak for det!

- Og til sidst tusind tak for indlægget og dit kompliment til mit arbejde.

Med venlig hilsen,

Kiranan V.

Kiranan.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 20:04

Fashion-Seller:
Du kan sikkert let tage 2000 kr for et design, men så skal du måske bruge 5-10 timer på at vinde ordren, hvorefter selve design arbejdet kan begynde. Små firmaer har tit små budgetter, mens store firmaer har store budgetter. Og det afspejles i arbejdsprocesserne, hvor det er meget lettere at få og lave opgaver for små firmaer, mens der er flere arbejdsgange, når det gælder større firmaer...

Jeg kunne ikke være mere enig. Tror i stedet, at jeg skal vurdere antal timer pr. opgave frem for en fast pris. Så sørger jeg nemlig for, at jeg får den ønskede bundlinje, som du også nævner.

Tusind tak for gode ord!

Med venlig hilsen,

Kiranan V.

Kiranan.com

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 23:19

Jeg synes du skal tage 500,- i timen, som enhver god håndværker gør det.
Når du så også begynder at drive win/win butik og interessere dig for dine kunders budskab, og opdager stavefejl osv. fordi du sammenholder din ide med deres tekster, så budskabet bliver ens og skarpt i billed og tekst. Så synes jeg du skulle sætte prisen op til 750,-
;-)

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)