Det er selvfølgelig også rigtigt. Tror også, at det er mere gældende ved større informationsbilleder, hvor tekst kan fremgå. Skulle du have noget grafik, er du mere end velkommen til at kontakte mig på info@kiranan.com. Med venlig hilsen, Kiranan V. Kiranan.com |
UDBUD og EFTERSPØRGSEL
først og fremmest skal du være glad og stolt over dit arbejde, samt at du har kunder. så frem dit arbejde ikke var i orden og der ville ingen kunder være. Dette er på plads.
dernæst handler det om tid, du har mr.mister ser jeg, det tager tid at slå sit navn op - for derefter at blive husket. det må du allerede have erfaring med fra butikken. du er ung, ser jeg, så - sålænge du synes det er sjovt at arbejde, har kunder, skaber erfaring, netværker og alt dette kommer x10 gange igen når du er KLAR til at hæve prisen.
evt prøv med nuværende kunder at stige 10% når du giver tilbud og se hvordan reaktionen er. måske kunderne er der fordi du laver et godt stykke arbejde og yder en god service i forhold til "de andre" på marked. det ville jo være trist du doubler prisen, kunden føler det er for dyrt og går en andet sted hen. skab dig en god STOR og tilfreds kunde base inden du begynder at "lege" med priser. Så længe du ikke laver underskud selvfølgelig;)
synes dit arbejde er flot.