Hej med jer! Billede: |
Nogle der kender svaret på denne? :)
Hej med jer! Billede: |
Nogle der kender svaret på denne? :) |
Oplysningerne skulle gerne stå i velkomstmail eller brev fra Post Danmark. Hvis du ikke har dpd eller post nord logistcs produkter i din kontrakt, så skal du bare lade disse felter stå tomme. |
BusinessSupport.dk Bogføring | Hjemmesider | Webshop
Nu spørger jeg nok dumt, men hvordan får man fat i den velkomstmail. |
Du skal have en pakkeaftale med Post Danmark før du kan oprette dig i pacsoft. |
BusinessSupport.dk Bogføring | Hjemmesider | Webshop
Jeg ringede ind til dem, og med en supporter i røret, hjalp hun mig med at udfylde formularen. Nogle af de felter skulle udfyldes med 0'er som jeg husker det. Men som sagt, så var det også et problem for mig den proces, så ring ind til dem, jeg har kun fået god hjælp. |
www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer
Hej Mathias, God at høre at du fik Pacsoft til at virke. Hvis du er træt af at indtaste alle dine data direkte i Pacsoft, og kopiere dem fra din Webshop, har vi en løsningen der automatiserer hele processen for dig. Via 1 klik kan du generere labels, Track and trace samt sende dette til kunden. Derudover samler vi alle relevante informationer et sted, så du nemt og hurtigt kan betjene dine kunder. Hvis ovenstående har interesse kan du se mere på http://www.webshipr.dk og prøve løsningen gratis i 30 dage. |