Hej Amino Er der en dygtig affiliate ekspert, der vil hjælpe mig med at få en god affiliate hjemmeside op at køre? Så kan vi aftale en god fordeling af fortjenesten... Jeg vil bare så gerne lære det og jeg har prøvet mange forskellige ting nu, der bare ikke giver nok indtjening. Højst 200 kroner på en måned og så var det slut med det...? Så gik det ned ad bakke igen. Jeg har prøvet med katte og helseprodukter og slankeprodukter, men det gav ikke en skij Jeg har til gengæld også hjulpet en hjemmeside fra en høj indtjening til en endnu højere indtjening, på en aftale om overskudsdeling, men det var også en hjemmeside med et gammelt og kendt domæne... Hvad kan jeg gøre? Er der en der har mod på at hjælpe? Mvh Jens |
Hvis du skal lave noget i samarbejde med en anden, hvilke ting kan du så stå for? Kan du fx stå for programmering, seo eller noget andet. Ikke ret mange med erfaring med affiliate vil lave en side, som de deler overskuddet med, med en som ingen erfaring har, eller har noget han eller hun kan hjælpe med-