Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med affiliate hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Er der en dygtig affiliate ekspert, der vil hjælpe mig med at få en god affiliate hjemmeside op at køre?

Så kan vi aftale en god fordeling af fortjenesten...

Jeg vil bare så gerne lære det og jeg har prøvet mange forskellige ting nu, der bare ikke giver nok indtjening.

Højst 200 kroner på en måned og så var det slut med det...? Så gik det ned ad bakke igen.

Jeg har prøvet med katte og helseprodukter og slankeprodukter, men det gav ikke en skij

Jeg har til gengæld også hjulpet en hjemmeside fra en høj indtjening til en endnu højere indtjening, på en aftale om overskudsdeling, men det var også en hjemmeside med et gammelt og kendt domæne...

Hvad kan jeg gøre? Er der en der har mod på at hjælpe?

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 00:47

Hvis du skal lave noget i samarbejde med en anden, hvilke ting kan du så stå for? Kan du fx stå for programmering, seo eller noget andet. Ikke ret mange med erfaring med affiliate vil lave en side, som de deler overskuddet med, med en som ingen erfaring har, eller har noget han eller hun kan hjælpe med-

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 01:03

Hej erjegher
Jeg tænkte man kunne se det i min profil..., men jeg skriver det da gerne.

Jeg har 4 års erfaring i kodning og programmering af hjemmesider, også en del wordpress hjemmesider.

Jeg har godt styr på SEO, når jeg kender emnet og jeg har siden jeg startede med at kode og programmere, fulgt med i udviklingen af SEO og bl.a Googles forskellige opdateringer, der rammer hårdt nogle gange.

Jeg har erfaring med forskellige emner og kunne måske lave og sælge en E-bog eller lignende, men jeg mangler at skrive den...

En blog med nogle artikler evt. fra gæstebloggere og så salg af et smart nyt digitalt produkt, der afhjælper et eller andet folk har brug for?

Jeg har mest brug for hjælp til hvornår gør man hvad og hvilke medier bruger man nu og hvilken affiliate partner til hvad osv.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 08:55

Du kan smide mig en pb - jeg er altid frisk på at sparre og udveksle ideer mm :-)

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 105
Fra  erikback.com Skrevet kl. 09:56

Hej Jens

Du bliver nok nødt til at justere dit fokus lidt. Hvis du gerne vil tjene penge på en hjemmeside er du nødt til at producere noget af værdi. Din side skal kunne levere noget folk har brug for. Så længe du kun har fokus på pengene, så sker der nok desværre ikke så meget uanset hvad du kaster dig over.

Jeg vil anbefale at du først og fremmest finder din passion; hvad brænder du for? Skriv om det du brænder for og søg kontakt med mennesker der har den samme passion via de sociale medier.

Det er meget vigtigt at du får skabt kontakt til andre og bygger relationer. Din side og dens indtjening afhænger i høj grad af aktiviteten på siden; du er derfor nødt til selv at være særdeles aktiv og vedholdende.

Husk at du skriver og sælger til mennesker og hvis du ikke selv brænder for emnet, så sælger du ikke noget - heller ikke trafik.

Mvh. Erik Back, ekspert i blogging. Hjælper med content, mailinglister og personlig branding

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)