Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min passive indtægt sidste måned. Se hvor meget jeg tjente.

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Henrik: Mange tak for din feedback.. Skriv en mail hvis du vil have lidt feedback på din ide.

@Kim: Tusinde tak.. Ahh okay. Det bør jeg nok præcisere.. Indtægten er 100% min egen (og SKAT's - hehe). Mine partneres indtjening er ikke regnet med i beløbene.

Og ja, jeg sælger digitale produkter (og lidt affiliate) som jeg vist også nævner på siden, hvis du scroller lidt længere ned.

Igen, tak for kommentarerne - Tue

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fandeme godt gået. En normal persons løn på absolut minimalt løbende arbejde, hatten af for det. Yes

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 62
Fra  Boserup VVS Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 8 person

den skal da nok få et par fjolser til at skrive et par artikler til dig, købe en webside gennem dig og en pakke et eller andet værktøj du kan skaffe dem billigt.

pøj pøj...

PS: lad nu være med at tage børns penge...hold dig til de voksne. 

når dette nu er sagt så - Okey hjemmeside.  :)

Fra holsted
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende idé.

Jeg vil gerne lige høre om det ikke er et problem at f. eks. et digitalt produkt som en pdf, er utrolig nem at dele ulovligt uden om din side? Er det noget du mærker/kender til?

edit - Fandt dit indlæg på din side om netop dette ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ret så fantastisk gået, og med et fuldtidsarbejde ved siden af, så er du vist også oppe på en helt fornuftig indtægt den vej rundt! 

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget inspirerende og motiverende! Bliv ved med det!

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Først og fremmest tak for de pæne ord fra jer alle Smile

@ Glenn007: Jeg tænke godt at der ville komme en negativ kommentar eller to - og det er også helt okay. Jeg har intet at skjule, så bare skyd! 

Når det så er sagt, så forstår jeg ikke helt din kommentar. Alt på siden er jo gratis!? Så jeg tager ikke penge fra nogen - hverken børn eller voksne! Wink

Venlig hilsen Tue

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tue Lindblad:

Først og fremmest tak for de pæne ord fra jer alle Smile

@ Glenn007: Jeg tænke godt at der ville komme en negativ kommentar eller to - og det er også helt okay. Jeg har intet at skjule, så bare skyd! 

Når det så er sagt, så forstår jeg ikke helt din kommentar. Alt på siden er jo gratis!? Så jeg tager ikke penge fra nogen - hverken børn eller voksne! Wink

Venlig hilsen Tue

Prof svar til et helt igennem uprof indlæg (fra Glenn007).

Flot Tue og go vind

Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 62
Fra  Boserup VVS Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det glæder mig hvis det forbliver gratis fra start til slut for dem der melder ind med intreresen.

Beklager hvis det lød gennemsyret negativt. VIlle bare sørge for at folk under 18 går lidt skeptisk til fadet som man siger.

der er jo et ordsprog inden for cool biz  der hedder sig... den der lyver bedst vinder  hehe. 

;)

når det så er sagt. så god vind med projektet. Hvis jeg har taget fejl så har du min fulde respekt og en undskyldning.

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 56
Fra  birgitteholm.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt gået :-)

Jeg følger dig på sidelinien, og er glad for dit nyhedsbrev - bliv ved med at være dig selv - det er befriende :-)

Dbh.

Birgitte

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)