Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero - Afregne moms for sent - betyder det noget ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet mit momsregnskab til tiden og skal have penge tilbage. Jeg har bare først i dag, opdaget at jeg ikke har fået tilknyttet en Nemkonto til min firmakonto, så der går nok nogle dage endnu, før Skat kan udbetale mine penge.

Mit spørgsmål er så - I Dinero skal man afregne moms om 2 dage...betyder det noget, at jeg venter med at trykke "Afregn" før pengene står på min konto ?

Eller er der noget andet jeg i stedet skal gøre ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 13:23

Een dag tilbage nu. Skal jeg bare trykke afregn i Dinero selvom jeg ikke har fået pengene?

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 14:19

Nu er det vel forhåbentligt ikke således at dingenot automatisk bogfører pengene du skal have retur som indgået på din bankkonto på netop den dag du vælger at bogføre din momsafregning?    Normalt vil den slags foregå således at pengene du skal have retur vil være parkeret på en konto; "Momsafregning" (der figurerer under aktiver ) som en debitpost (+) indtil pengen ankommer på banken og du kan foretage en udligning, altså hive beløbet ud af afregningskontoen og over på banken.  Således posteringer på banken i dit regnskabssystem datomæssigt stemmer overens med hvad der foregår på banken.

Mvh

Robert Nissen

Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 15:06

Hvordan Dinero fungere på det punkt ved jeg ikke. Måske pengene bliver holdt i systemet, indtil den dag jeg ser pengene faktisk står på min konto. Jeg må bare prøve mig frem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:36

Hej

Du skal huske selv at gå på tast erhverv hos SKAT og indberet dit tilgodehavende, med mindre Dinero har lavet en automatisk indberetnings integration.

DBH Kristian

Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 19:06

Kristian Ødegaard Knudsen:

Hej

Du skal huske selv at gå på tast erhverv hos SKAT og indberet dit tilgodehavende, med mindre Dinero har lavet en automatisk indberetnings integration.

DBH Kristian

Momsregnskabet med Skat er opgjort og indtastet, og alt er som det skal være. Det er bare hvordan man håndtere det i Dinero, når mine penge endnu ikke står på min konto. Men jeg prøver at lave en afregning i Dinero senere i dag

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 09:09

KS71:

Kristian Ødegaard Knudsen:

Hej

DBH Kristian

Momsregnskabet med Skat er opgjort og indtastet, og alt er som det skal være. Det er bare hvordan man håndtere det i Dinero, når mine penge endnu ikke står på min konto. Men jeg prøver at lave en afregning i Dinero senere i dag

Hej Kim.

Du venter bare til du har modtaget pengene - det kan Dinero sagtens håndtere :)

De bedste hilsner

Rasmus

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)