Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Bedste hosting til vigtig wordpress-side

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas:

Jeg har desværre kun oplevet lange loadtider hos Unoeuro, det er svært at forstå begejstringen over dem.

Det lyder mærkeligt, og ikke hvad vi hører fra vore andre kunder.

Har du kontaktet UnoEuro support omkring det? Formentlig er det noget i dit CMS/opsætning der skal finjusteres?

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:52
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 17:10

Frank:
Jeg har tænkt tanken, men er lidt grøn på området. Kan du eventuelt pege mig i den rigtige retning?

Hej Frank,

Jamen, alt afhængig af økonomien, så kan man jo enten vælge en VPS som den billige løsning eller en dedikeret server, som er lidt dyrere.

Umiddelbart vil jeg mene du sagtens kan nøjes med en VPS - opsætning af den er selvfølgelig vigtig, men du kan komme langt med en VPS fra f.eks. Hetzner eller DigitalOcean - jeg er selv på DigitalOcean lige nu i deres datacenter i Amsterdam og jeg har ikke en finger at sætte på hastigheden.

Det skal selvfølgelig siges at hvis din applikation er sløv, så er det selvfølgelig også noget der skal kigges på - man kan eventuelt sparke lidt til det hele ved at bruge HHVM frem for PHP5 Apache modulet eller PHP5-FPM (beklager, hvis det er for meget teknisk snak, men det er hvad jeg kan).

Uanset hvad, så vil du have væsentligt mere kontrol over serverens performance og dermed også dit websites performance. 

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 17:15

Nu har jeg aldrig selv prøvet dem, men har overvejet at afprøve http://wpengine.com/

Jeg synes kun, jeg har hørt godt om dem, men kan være andre har afprøvet dem?

De ser i hvert fald interessante ud.

Tilmeldt 9. Mar 14
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:41

Men er der ikke noget med, at danske websites skal helst hostes i Danmark, pga seo og google.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Skrevet kl. 17:53

erjegher:

Men er der ikke noget med, at danske websites skal helst hostes i Danmark, pga seo og google.

Ifølge denne tråd i Google Webmaster Help forummet siger John Mueller (som arbejder ved Google) at serverplacering kan være irrelevant:

"For search, specifically for geotargeting, the server's location plays a very small role, in many cases it's irrelevant. If you use a ccTLD or a gTLD together with Webmaster Tools, then we'll mainly use the geotargeting from there, regardless of where your server is located. You definitely don't need to host your website in any specific geographic location -- use what works best for you, and give us that information via a ccTLD or Webmaster Tools."

Så med andre ord, så er det vist ikke der bekymringen skal være.

Edit: Det er selvfølgelig, som der står skrevet i det jeg har citeret, nødvendigt at anvende Google Webmaster Tools til at angive den geografiske målgruppe, for at det ikke er relevant at hoste sin løsning lokalt.

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 18:12

Hej Alle,

Se nu er det begyndt at ligne noget det her! Tak til alle :) Spørgsmålet er nu, hvor inde på webmaster tools kan jeg definere at det er en dansk side vi har med at gøre?

- Det lyder som om at jeg skal udforske muligheden for et VPS nemlig! :)

Frank

Tilmeldt 9. Mar 14
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:29

Kontakt www.seohansen.dk Han kan sikkert hjælpe dig og koster sikkert kun 500 kr., for han ordner det. Han er super dygtigt til det og har brugt ham selv, til at hjælpe med Google Webmaster Tools.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Skrevet kl. 18:50

erjegher:

Kontakt www.seohansen.dk Han kan sikkert hjælpe dig og koster sikkert kun 500 kr., for han ordner det. Han er super dygtigt til det og har brugt ham selv, til at hjælpe med Google Webmaster Tools.

Der er jo reelt set ingen SEO arbejde i en serverflytning?

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 18:55

Hey,

Det var også min første tanke :) Men her menes der vidst nok at Hansen kan hjælpe med diverse indstillinger inde på webmaster tools...

Frank

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)