Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Bedste hosting til vigtig wordpress-side

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank:
Hey,

Det var også min første tanke :) Men her menes der vidst nok at Hansen kan hjælpe med diverse indstillinger inde på webmaster tools...

Frank

Ja, nemlig det jeg mente:)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Ingen information Skrevet kl. 22:12

Jeg har selv været lidt rundt hos forskellige udbydere, men jeg er endt hos http://www.webhosting.dk 

Jeg har en side med ovre 5000 produkter og den kunne overhovedet ikke kører hos andre shared udbydere, jeg startede med deres pakke medium som egenligt er meget god, f.eks har den 512 mb php memory limit, og kørte egentligt fint nok (loadtid 2,5 sec for 1,2 mb)og til kun 300 kr om året, men synes der mangler lidt specielt når der redigeres i produkterne bulk. så jeg opgraderet til php erhverv til circa 600 kr om året og med 1024 mb php memory limit og nu kører det bare perfekt.(loadtid 1,8 sec)

Jeg synes det er en meget rimelig pris

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 03:14

Jeg har prøvet flere vps'ere hos hetzner.de og jeg syntes der er en latenstid før første side kommer frem, herefter kører det rimeligt....
nogle gange er ventetiden alt for lang, det er sjældent det bare går lige igennem.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 09:40

Hej Frank,

Det hele handler om at afstemme pris, forventninger og levering. Nogle gange kan man nøjes med et webhotel til en 10'er, andre gange kræver det større og mere komplekse serversetups. Det handler i høj grad om siden opsætning, antallet af besøgende, ressourcer på serveren osv. 

I al almindelighed siger man, at kvalitet er en funktion af tid, omfang og tilgængelige ressourcer. På samme måde mener jeg, at hosting og afvikling af et website er en funktion af antal besøgende, siden der skal hostes (og dennes opbygning) og mængden af ressourcer tilgængelig i miljøet hvor den hostes. Skruer du op eller ned for tilgængeligheden eller forventningerne af én af dem, påvirker det de andre. Det er med at finde en passende balance.

Du er meget velkommen til at kontakte mig på ace@meebox.net - så vil jeg se på din hjemmeside, høre lidt om dine krav og forventninger, og pege dig i den retning, som jeg mener er den rigtige for hosting af dit website. Det er naturligvis uforpligtende, omend du altid er velkommen hos Meebox :-)

Go' søndag.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)