Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Content marketing - Hjælp med at optimere min artikel i Wordpress!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino! Håber i nyder jeres "fridag"!

Jeg har forsøgt at lave lidt indhold påhttp://skagenferien.dk/skagenferiens-spiseguide/ og kunne godt tænke mig lidt feedback til optimering - har selv lidt forslag.

1. Vil gerne indsætte billeder under hver restaurant, hvor det stadig er muligt at skifte imellem billederne? Bruger normalt Jetpack photo carousel, men så kan de kun ligge som thumbnails i et samlet galleri og ikke adskildt i artiklen. Nogen der har et forslag? Wordpress eget medie upload åbner billederne i egen URL, hvis man klikker på dem...

2. Derudover ville jeg gerne lave en lille indholdsfortegnelse med interne links, så man kan klikke på fx Ruths Hotel og så scroller siden selv derned? Er det noget der er til at lave - det har sikkert et navn, jeg ikke kender til 

3. Nogen kommentar til selve teksten? Nogle rettelser ift. SEO osv. Jeg har ikke nogle konkrete søgeord, men vil gerne ranke lidt på de forskellige restauranters navne måske.

4. Andre forslag?

Til sidst men ikke mindst, ville i kunne bruge artiklen, hvis i skulle ud at spise i Skagen?

Håber i kan hjælpe på trods af helligdag!

Tak på forhånd 

Simon Størup

Tilmeldt 11. Sep 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:50

4. hvor går en børnefamilie hen og spiser?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:25

Det er jo spørgsmålet - der er bare ikke nogen som er decideret børneegnet. Men det er da værd at tage med :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)