Jeg er i gang med at starte egen virksomhed. Likviditeten er begrænset og derfor ville det være dejligt at høre folks meninger om hvilke steder det er godt at have sin webshop hos, hvor det også er til en ordentlig pris.
Jeg er ikke sikker på jeg selv kan finde ud af design osv. så den skal højt sandsynligt opsættes af en der har forstand på det. jeg har overvejet Danaweb, men har hørt meget dårligt om dem, og at de er dyre?
Spørg endelig hvis der er information jeg har undladdet.
Der findes mange webshop systemer, og mange der tilbyder det at lave det. Jeg kender flere som føler sig bunden at Danawebs løsninger, da de typisk har en lav månedligt betaling, men samtidig er man bunden i mange måneder.
Du skal være velkommen hos www.ehandelsfirmaet.dk - der kan du få en komplet shop med design og serverplads for under kr. 1000,- du skal blot bruge rabatkoden: SPAR500 - når du foretager din bestilling.
Med i prisen er: Serverplads i et år (efterfølgende kr. 300,- årligt) Webshop med design Emailadresser Virker også på mobil og tablet Dansk brugerflade "Kom i gang"-manual
Tak for de mange tilbud og svar ! Jeg har kigget på hvor enkel og vil overveje dem alle. Jeg kan bare godt blive lidt nervøs, når det er virksomheder jeg ikke kender til. Grunden til det er fordi jeg har set rigtig mange herinde som skriver at man skal sørge for at betale lidt af gangen for ellers kan man blive snydt. Det er ikke for at forarge nogen, men vil bare heller ikke være naiv og gå ind i en forhandling med hovedet under armen. :)
Du skal ihvertfald gå langt udenom Danaweb og Skandiaweb, som binder dig i 1-6 år, hvor du ikke kan opsige (eller jo det kan du, men du kommer til at betale alligevel). Her kommer du iøvrigt også til at betale et stort beløb, da de opkræver for 1 år ad gangen. Så selvom de angiver deres pris pr. måned, så kan du IKKE betale månedligt.
Kig hellere på Dandomain, eller måske Smartweb, hvis du ønsker en hosted shop, med support, og månedlig betaling.
Hos Dandomain betales der altså heller ikke månedligt - der skal betales for 3, 6 eller 12 måneder af gangen. Og på Smartweb fremgår dette: "Når din løsning er bestilt via "Mit abonnement" i SmartWeb, får du umiddelbart efter en faktura fra os på 6 måneder."
Prøv og se også på Trustpiloten. Man bliver lidt kloger efter man har læst svarene af "virksomhederne". Pffff....
Der falder nogle fra - med det samme - uanset prisen....
I den forbindelse skal det næsten nævnes at e-handelsfirmaet er vist har samme ejer eller er det samme som Wuuzuu.com (Det kan Thomas opklarer).
Det skal også nævnes at man på Trustpilot, nogle gange kan risikere at se falske anmeldelser, enten fra virksomheden selv der prøver at får flere stjerner eller fra konkurrenter der prøver at skade virksomheden. Personligt tillægger jeg sjældent meget værdi til anmeldelser fra relativt anonyme profiler f.eks. billede og med kun en anmeldelse.