Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på babysitter portal

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 14
Fra  Fredstegn Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen :)

Hermed mit første indlægAmino.

Jeg arbejder til daglig i ambulancetjenesten i Aarhus og jeg har i mange år hørt mine kolleger brokke sig over, at de aldrig kan finde en babysitter.

En dag fik jeg den ide, at lave en jobportal for babysittere. Siden skulle være gratis at bruge for alle og selvfølgelig brugervenlig og overskuelig.

Efter en hurtig Google-søgning fandt jeg dog hurtigt ud af, at jeg ikke var den eneste der har fået den ide. Jeg kunne dog se, at de andre jobportaler for babysittere enten kostede penge at bruge eller ikke var særlig brugervenlige.

For 3 måneder siden kastede jeg mig så ud i, at lave siden. Jeg har forsøgt at lave den brugervenlig og tillidsvækkende. Jeg har den forestilling, at man som forældre måske kan være lidt skeptisk over at finde en barnepige på nettet.

Jeg vil gerne have generel feedback, men i må især godt lægge mærke til, om i synes den er tillidsvækkende og brugervenlig.

På forhånd tak

Mvh Rasmus Berg :-)

www.findbabysitter.nu

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:29

Må man også få et link ? Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:42

Rasmus Berg:
Jeg vil gerne have generel feedback, men i må især godt lægge mærke til, om i synes den er tillidsvækkende og brugervenlig.

Den ser lidt tom ud Skype-BigSmile

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jan 11
Fra  Fredstegn Skrevet kl. 20:02

Beklager. Det gik vist lige hurtigt nok :-)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 20:20

Fin ide, flot overskuelig side.

Men... kunne du ikke fjerne, eller finde på noget andet end "manifest"?

Det ord giver mig groteske minder om en syg nordmand.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jan 11
Fra  Fredstegn Skrevet kl. 20:27

Tak for svaret Hartmann.

Jeg er ked af at du får groteske minder af ordet "Manifest" :-) Det er egentligt et meget normalt koncept. "Værdisæt", kunne også bruges, det er bare lidt noget andet.

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 20:44

rigtig god ide ! 

simpel og bruger venlig side, men hvor/hvordan aftaler man løn eller er der fast timepris på babysitter? så frem nej og jeg ville som forældre foretrækker at en timepris var informeret på babysitterens profil.

mvh

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 20:45

Jeg vil også mene du skal bruge et andet ord end lige manifest. Det ord tror jeg mange forbinder med dårlige ting.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jan 11
Fra  Fredstegn Skrevet kl. 20:51

Hej Mikkel

Tak for svaret.

Det forstår jeg godt du skriver. Jeg har også oprindeligt også lavet siden sådan, at en timeløn var oplyst, men jeg fjernede punktet igen.
Jeg var bange for at de unge mennesker, som oprettede sig på siden ville oplyse en skør timeløn. Enten for høj eller for lav. Jeg har skrevet i guiden til oprettelsen, at de skal påføre timeløn i deres beskrivelse eller aftale det ved jobsamtalen.

Min tanke var også, at timelønnen nok vil være temmelig ens for de fleste. 100 kr i timen (vil jeg tro er rimeligt).

Det kan være jeg lige skal genoverveje det. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jan 11
Fra  Fredstegn Skrevet kl. 21:05

Fru Hartmann og deltro - Jeg har ændret Manifest til Værdisæt. Min kæreste sagde også lige, at hun fik nogle mærkelig tanker om det begreb. Tak :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)