Jeg arbejder til daglig i ambulancetjenesten i Aarhus og jeg har i mange år hørt mine kolleger brokke sig over, at de aldrig kan finde en babysitter.
En dag fik jeg den ide, at lave en jobportal for babysittere. Siden skulle være gratis at bruge for alle og selvfølgelig brugervenlig og overskuelig.
Efter en hurtig Google-søgning fandt jeg dog hurtigt ud af, at jeg ikke var den eneste der har fået den ide. Jeg kunne dog se, at de andre jobportaler for babysittere enten kostede penge at bruge eller ikke var særlig brugervenlige.
For 3 måneder siden kastede jeg mig så ud i, at lave siden. Jeg har forsøgt at lave den brugervenlig og tillidsvækkende. Jeg har den forestilling, at man som forældre måske kan være lidt skeptisk over at finde en barnepige på nettet.
Jeg vil gerne have generel feedback, men i må især godt lægge mærke til, om i synes den er tillidsvækkende og brugervenlig.
Jeg er ked af at du får groteske minder af ordet "Manifest" :-) Det er egentligt et meget normalt koncept. "Værdisæt", kunne også bruges, det er bare lidt noget andet.
simpel og bruger venlig side, men hvor/hvordan aftaler man løn eller er der fast timepris på babysitter? så frem nej og jeg ville som forældre foretrækker at en timepris var informeret på babysitterens profil.
Det forstår jeg godt du skriver. Jeg har også oprindeligt også lavet siden sådan, at en timeløn var oplyst, men jeg fjernede punktet igen. Jeg var bange for at de unge mennesker, som oprettede sig på siden ville oplyse en skør timeløn. Enten for høj eller for lav. Jeg har skrevet i guiden til oprettelsen, at de skal påføre timeløn i deres beskrivelse eller aftale det ved jobsamtalen.
Min tanke var også, at timelønnen nok vil være temmelig ens for de fleste. 100 kr i timen (vil jeg tro er rimeligt).