Okay. det vil sige du mener at de har kodet selve profil-funktionen op for bunden altså hvor man opretter sig og herefter kan skrive indlæg i debatten og andre ting?
Okay. det vil sige du mener at de har kodet selve profil-funktionen op for bunden altså hvor man opretter sig og herefter kan skrive indlæg i debatten og andre ting?
Jeg mener at det var indbygget i det system de har købt. De købte så også kildekoden så det vil være nemmere at udvide løbende når behovet var der.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Ja, det lyder måske fuldstændig utænkeligt for de fleste herinde, men der findes andre systemer i verden end Wordpress - også uden at man behøver at kode det selv fra bunden.
Det var nu ikke fordi jeg ved der ikke findes andre systemer, men det jeg rent faktisk leder efter er et profilsystem hvor man opretter sig og herefter kan skrive indlæg/artikler til forsiden. Man kan ligeledes kommentere og rate på andre medlemmers artikler/indlæg. ud over den funktion skal man ligesom amino buzz kunne dele links og på samme måde rate og kommentere dem. jeg tænker det må være plugin-baseret og kan laves i wordpress - som trods alt er nemt at styre som admin. Det er måske langt hen af vejen langt mere som 180grader.dk jeg tænker det - bare uden alle de ekstra funktioner de har!