Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftown mailserver nede - Findes der bedre løsninger derude?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolas - Surftown:

Taget det i betragtning, at Surftown er en væsentligt større hostingudbyder end Meebox og UnoEuro

Der er vist nogen der skal have genopfrisket deres markedsanalyse :)

God weekend.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Christoffer Nielsen:

Kan det virkelig passe at man kun kan have EN mail, for de 25kr/mdr?? Det er jo en lidt anden verden, når man er vant til ubegrænsede antal mailkonti...

Men tak for hintet. Ser frem til give mere slip på min hotmail nu i firmahenseende :-)


Ja lige den del er lidt et minus ved 365.
men du kan oprette "delte postkasser" og det koster ikke noget. Det eneste problem der er med det er at du ikke kan videresende 
den post direkte til dine egen mail. Du får bare en extra indbakke i din outlook. Om der er en anden smart løsning skal jeg ikke kunne sige :)
 

Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 85
Fra  Insight Office Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren glad for du valgte Offce 365 og er tilfreds. :-) Du kan oprette alias men ellers er de kr. 24 pr. bruger som er enormt billigt. :-)

Fra København
Tilmeldt 9. Nov 13
Indlæg ialt: 28
Fra  Surftown Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Sommer:
Der er vist nogen der skal have genopfrisket deres markedsanalyse :)

Sidst jeg kiggede så det da ellers meget pænt ud. Men send mig gerne nogle tal på nn(at)surftown.com - hvis du tør. ;-)

God aften og god weekend. :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

dkabi:

Hej Søren glad for du valgte Offce 365 og er tilfreds. :-) Du kan oprette alias men ellers er de kr. 24 pr. bruger som er enormt billigt. :-)




Ja det have jeg ikke lige opdaget, så mange tak. :) 
Men jeg betaler da 91 kr. pr. bruger. 
 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolas - Surftown:

Sidst jeg kiggede så det da ellers meget pænt ud. Men send mig gerne nogle tal på nn(at)surftown.com - hvis du tør. ;-)

Jeg tror det er dig der har bevisbyrden, efter som det er dig der har lavet udtalelsen? Mindre du har noget konkret du gerne vil dele med os alle, synes jeg du skulle fokusere på din egen virksomhed, frem for at kommentere på hvad du tror der er op og ned for dine konkurrenter.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra København
Tilmeldt 9. Nov 13
Indlæg ialt: 28
Fra  Surftown Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Sommer:
Mindre du har noget konkret du gerne vil dele med os alle, synes jeg du skulle fokusere på din egen virksomhed, frem for at kommentere på hvad du tror der er op og ned for dine konkurrenter.

Jeg fokuserer helst på Surftown, men forbeholder mig retten til at kommentere på de indlæg, hvor vi bliver sammenlignet med vores konkurrenter - som det skete tidligere i denne tråd. Kommentaren omkring TrustPilot-aktivitet var ingenlunde negativ. Jeg beklager hvis det er blevet opfattet sådan.

Sorry, Tom - det var ikke min mening, at virke provokerende overfor UnoEuro eller nogen anden.

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren Romlund:
Ja det have jeg ikke lige opdaget, så mange tak. :) 
Men jeg betaler da 91 kr. pr. bruger. 

Det må være fordi du har valgt en af de "store" abbonnementer

Hvis du kigger her er den mindste og billigste løsning til godt 30,- pr bruger
http://office.microsoft.com/da-dk/business/sammenlign-office-365-til-virksomheder-planer-FX102918419.aspx

Hvis du graver dybere og kigger her kan du få den der hedder Exchange online plan 1 til kun 24 kr.
http://office.microsoft.com/da-dk/business/sammenlign-alle-office-365-til-virksomheder-planer-FX104051403.aspx

Selv hoppede jeg også i og startede ud med at bestille en af de store, men det bliver der blevet lavet om på med sidstnævnte løsning.

Hvad angår flere mailadresser, så kan man som det er nævnt oprette alias hvis man kan leve med at de kommer i samme indbakke (kan evt. flyttes ved opsætning af regler), desuden kan man oprette grupper som det også er nævnt.

Rent faktisk er det også muligt at bruge sin nuværende udbyder (Surftown, Meebox, One, Unoeuro etc.) til en del af de mailadresser man har brug for, og så kun bruge office365 til de mailkonti hvor man rent faktisk har brug for Exchange funktionerne.
Det gøres ved at man (efter proceduren med at få bekræftet domænet hos Office365) skifter dns tilbage til at sende mails til den almindelige udbyder.
Alle mails ryger så til udbyderen ligesom det plejer.
Derefter opretter du de ønskede mailkonti i office365, og sætter deres primære domæne til det du også bruger hos udbyderen (så er det afsender domænet når du sender mails).
Så skal du hos din udbyder sætte de mailkonti som skal til Office365 til konsekvent at videresende mails til office365 domænet, og vupti så kører det.

Bruger du denne fremgangsmåde skal du være opmærksom på at videresendelse skal ske uden at beholde mailen da mailboksen hos din udbyder ellers vil blive fyldt unødigt op.

Ligeledes skal du være opmærksom på at din SPF-record skal sættes til at bruge både den normale udbyder samt office 365
Det betyder hvis du har surftown at SPF skal hedde [v=spf1 include:spf.surf-town.net include:spf.protection.outlook.com -all]
Har du en anden udbyder skal surftown delen naturligvis ændres til den rette for pågældende udbyder.

Med dette håber jeg at denne tråd er tilbage på sporet efter den lille interne diskussion mellem unoeuro og surftown repræsentanterne, og jeg håber det er lidt teknisk info som nogen af jer kan bruge til noget.

God pinsesøndag til alle :-)

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 85
Fra  Insight Office Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 3 (29 indlæg)