Jeg har helt bevist FRAVALGT e-mærket, jeg synes det er alt for dyrt. De (e-mærket) mener jo selv det vil øge en webshopsomsætning at deres mærke er på ens side, de vil dog ikke lade det komme an på en prøve.
Så nu spørge jeg jer, har I oplevet et øget salg da I valgte at få e-mærket og hvis ja, er omsætningen øget så meget at det kan betale sig? Jeg tænker om de knap kr. 10.000 mon ikke kan bruges bedre et andet sted? Jeg ville da få ret mange ekstra salg ved at kaste kr. 10.000 i facebook eller andre net reklamer.
Jeg handler selv meget på nettet og gå ikke efter om en shop har et e-mærke eller ej, jeg tjekker altid TrustPilot. 500 anmeldelser gode eller dårlige siger så meget mere om en shop, end det mærke de har købt sig til...
Det indlæg fortæller det rimeligt klart: DET VIRKER, men dog kræver det at du gør det rigtigt, som beskrevet i indlægget (dog skal jeg sige at det er et indlæg, det er er fire år gammelt, men jeg tror at det er det samme som i dag)!
Det indlæg fortæller det rimeligt klart: DET VIRKER, men dog kræver det at du gør det rigtigt, som beskrevet i indlægget (dog skal jeg sige at det er et indlæg, det er er fire år gammelt, men jeg tror at det er det samme som i dag)!
Er ikke overbevist, 4 år siden er lang tid, dengang var TrustPilot kun lige begyndt at dukke op og hvis der ikke er nogen her der kan 100 % siger god for det at det virker nu her i 2014 tror jeg ikke jeg giver kaste mine penge efter det, Kan desuden stadig ikke forstå det skal være så dyrt.....
Som forbruger kigger jeg aldrig efter e-mærket, det fortæller efter min mening intet relevant og de fleste virksomheder jeg handler med, har typisk IKKE mærket :)