At køre i 12 timer lyder for mig som meget lang tid. Har du en masse genveje på dit skrivebord ? To virus-scannere der ligger arm med hinanden ? Prøv feks. start > kør > skriv i feltet mcconfig.exe > se fanebladet start. Der står de programmer der starter hver gang du tænder din pc, her kan du så slå dem fra som du evt. ikke bruger, men som er sat til at starte op som default når du har installeret diverse programmer. (skal lige siges at denne fremgangsmåde virker på XP og ned, Vista ? )
Mvh. |
langvang78:Jeg har 2.6 mhz cpu, 2 GB ram og masser af plads på harddrives. 4 gb netforbindelse, så kan heller ikke give lav hastighed skylden. Jeg har skiftet fra norton til pc-cillin bare for at prøve noget, da jeg ved nogle har problemer med hastighed mv. ved norton. Jeg har diskfragtmenteret, brugt registry cleaner, og brugt alternative søgninger på spyware og virus, hvis programmet ikke kunne finde det hele.
Norton var en god start. Afinstaller alt det crap der fulgte med din pc og ligger som en 10 cm lang liste til højre i din taskbar.