Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regner i fragten med i lagerværdi ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tager i fragten med i lagerværdi, når i gør lageret op ?

Feks hvis jeg køber varer hjem for 10.000 kr og fragten er på 500 kr. Er min lagerværdi så 10.000 kr eller 10.500 kr ?

Indtil videre i Dinero, har jeg oprettet et køb på 10.500 kr uden at specificere at de 500 kr er fragt. Lige nu kan jeg ikke gennemskue om det giver problemer senere på året, når lageret skal gøres op og skatten betales.

- Kim - 

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:05

Din lagerværdi er ikke inkl. fragten.

Du skal bogføre fragten for sig selv på egen konto. Det giver også den mulighed at du på sigt kan se hvad du bruger på fragten.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 10:29

Jeg har kun bogført fragt ved salg, ikke ved køb, men det skal jeg nok til.

Er der nogle der ved, hvordan man i Dinero kan "nulstille" en indkøbs-faktura og så oprette den igen, så fragt og varepris bliver registeret rigtigt ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:32

Niels Henriksen:
Din lagerværdi er ikke inkl. fragten.

Der er ikke noget til hindrer for at vælge en opgørelsesmetode hvor fragten er indregnet i lagerværdien. Lagerværdien er en balancepost og du vil stadigvæk i resultatopgørelsen kunne synliggøre fragt omkostningen.

Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 10:38

Henrik Koudahl:
...du vil stadigvæk i resultatopgørelsen kunne synliggøre fragt omkostningen.

Hvordan kan jeg det ? Hvis jeg skriver indkøb for 10.500 kr, hvorfra ved Dinero så at de 500 kr er fragt, hvis det ikke er specificeret nogle steder ?

Lige nu er jeg nok mest til at specificere fragten på sin egen post, men skal have fundet ud af at "nulstille" en indtastet faktura, så jeg kan lave den om og rigtig. 

- Kim -

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 09:32

KS71:

Henrik Koudahl:
...du vil stadigvæk i resultatopgørelsen kunne synliggøre fragt omkostningen.

Hvordan kan jeg det ? Hvis jeg skriver indkøb for 10.500 kr, hvorfra ved Dinero så at de 500 kr er fragt, hvis det ikke er specificeret nogle steder ?

Lige nu er jeg nok mest til at specificere fragten på sin egen post, men skal have fundet ud af at "nulstille" en indtastet faktura, så jeg kan lave den om og rigtig. 

- Kim -

Hej Kim.

Jeg ville personligt medtage fragten som en del af omkostningen. 

Men vil du dele den kan du gøre det ved at dele posteringen ved køb.

Prøv at se hvordan du deler købet her :

">

De bedste hilsner

Rasmus

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)