Hvis de siger, at du bare kan gå i gang, så synes jeg du skal stole på det. Det må være deres hovedpine, at få det fixet uden ulemper for dig, og det kan de helt sikkert også.
de vil så kun rette pegning har hun opbygget en shop og brugt tid på det og evt sat stier med mere
retter de ikke dette for hende og hun kan blive tvunget til at lave det hele om selv
Jeg har selv lavet flere hjemmesider i wordpress, og det er sådan rimeligt til at finde ud af. Jeg har overvejet at prøve at gå i gang med en webshop i wordpress, men blev enig med mig selv om, at det nok vil tage mig noget længere tid end hvis jeg købt en webshop med mulighed for support.
Hej Tim
Jeg synes, at du har ret i, at det må være deres hovedpine. Spørgmålet er jo om jeg vil opdage, hvis noget gik galt. Jeg tænker, at der kunne være noget i forhold til Adwords - måske bliver Adwords træt af en eller anden dum fejl/kode/tekst, og så kan jeg ikke få det til at fungere ordentligt.
Jeg vil ikke bruge hele weekenden på at sætte noget op, og så kører det ikke optimalt. Lige nu er det nok mest skuffelsen over, at det ikke bare er i orden når jeg har sat weekenden af til at komme i gang.
retter de ikke dette for hende og hun kan blive tvunget til at lave det hele om selv
Selvfølgelig kan hun ikke blive tvunget til at lave noget om selv, da de jo har garanteret, at hun bare kan gå i gang, og at de fixer problemet for hende på mandag.
De kender sandsynligvis deres system bedre end alle os her i tråden tilsammen (selvom Amino givetvis er det sted på nettet med den største koncentration af "eksperter" ;) )
Som jeg læser det, så har du fået din shop i går - og de har ombyttet dine domæner det er naturligvis ikke optimalt, men du overlever vel helt til mandag med oprettelse af dine varer :) -
Ja, det kan da være irriterende, at de ikke lige retter fejlen fredag eftermiddag, men de har nok andre kunder, der også lige skal serviceres inden weekenden.
Lad den da være til mandag - i stedet for at bruge tid på en shop, hvor du muligvis risikere at skulle lave alt en gang til.
Selvfølgelig kan hun ikke blive tvunget til at lave noget om selv, da de jo har garanteret, at hun bare kan gå i gang, og at de fixer problemet for hende på mandag.
Som jeg læser det, så har du fået din shop i går - og de har ombyttet dine domæner det er naturligvis ikke optimalt, men du overlever vel helt til mandag med oprettelse af dine varer :) -
Hej Thomas
Du har da fuldstændig ret - jeg har det bare som et barn, der har pakket en julegave op med en elektrisk dims, og så kan jeg først få batterier til den på mandag
Jeg har ryddet weekenden for aftaler for at skulle rode med "julegaven", og så er tålmodighed en dyd - særligt når de reklamerer med support til kl. 22.00 om aftenen.
Det kan du da ikke vide noget som helst om. Hvis de har skrevet til Birgitte, at hun bare kan gå i gang, og at de ændringer de foretager på mandag ikke får nogen indflydelse på de ting hun laver, så må man da stole på det.
Du tror da ikke at det pågældende firma anbefaler hende at sætte sin shop op, velvidende at hun skal lave det hele om igen på mandag? Ville du - og de andre eksperter her i tråden råde en kunde til dette? Nej selvfølgelig ville I ikke det. Så hvorfor skulle et professionelt (antager jeg) webshop/hostingfirma dog gøre noget så åbentlyst dumt?
Det siger da sig selv, at det gør de ikke. Og som nævnt, HVIS det skulle vise sig, at de har taget fejl, så er det da klart, at de må foretage de tilretninger som skal til, for at retablere shoppen. Det kan aldrig være Birgittes opgave.
Så hvorfor skulle et professionelt (antager jeg) webshop/hostingfirma
Ja, det er et professionelt web/shop hosting firma.
Ordlyden i support-mailen er:
"Du kan sagtens bruge det som det er nu. Når det bliver tilrettet på mandag er det kun selve domænenavnet vi gør noget ved. Det har ikke indvirkning på produkterne i denne."