Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop/Lager/Dinero...?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Lad mig lige starte med at sige at jeg er helt grøn, så mine spørgsmål kan godt virke lidt "dumme"... Men jeg håber selvfølgelig at der er nogen der kan hjælpe alligevel.

1. Hvis man får lavet et webshop, er der så også et "lager-system/lager-program" med i? Altså så man kan automatisk se hvormange varer man har tilbage på lager, eller findes der andre programmer for det?

2. Sådan et "lager-program", findes det med i Dinero, eller er det kun regnskab for salg osv?

Tak for hjælpen...

MVH

UA

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er ikke lagerstyring i Dinero. Jeg bruger det selv til regnskab, men bruger så Access til lagerstyring.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 33
Fra  una LIVING Skrevet kl. 12:45

Hvis du bruger Woocommerce til din webshop, er der indbygget lagerstyring.

Kender ikke til Magento, prestashop og de andre, men kunne forestille mig at de har samme funktion. 

Venlig Hilsen

Mathias

Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:47

Tak for hjælpen - jeg tjekker lige woocom først

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:05

Der er også lagerstyring i Magento. Der skriver du selv hvor mange enheder du har af det enkelte produkt, og når den sidste enhed er solgt, så bliver varen ikke længere vist på webshoppen, så en kunde kan købe den ved en fejl. Men jeg tror den funktion er med i de fleste webshops.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)