Det er afgjort en god ting lige at sætte sig ind i tingene inden man deltager i et forum og opretter sig som bruger, og måske kun skriver ganske lidt i starten. :-) Jeg skrev ikke selv som anonym da jeg begyndte, foretrækker klart at folk kan se hvem der taler til dem, men det er en god ting man har muligheden for at være det, i hvert fald indtil man er tryg ved det man laver. Tak for svaret Lisbeth. ...og endnu engang tak til jer andre også, spændende at se hvordan I fandt Amino. :) Mvh. Artemis
|
Artemis:Jeg skrev ikke selv som anonym da jeg begyndte, foretrækker klart at folk kan se hvem der taler til dem
Hvad er forskellen på at være anonym og så have et nickname der ikke siger noget om personen - I mine øjne er du 99% anonym, det eneste der adskiller dig fra at være 100% er at jeg kan se dine tidligere indlæg, hvilket jeg ikke ville kunne hvis du var helt anonym på Amino.
Dermed ikke sagt det gør noget, jeg synes det er dejligt at man har mulighed for at være anonym. Men jeg har også mindre tiltro til svar der kommer fra anoyme kilder da jeg ikke har mulighed for at tjekke op på om personen der svarer er kvalificeret til at svare som han gør.
Der har ind i mellem været forslag oppe og vende omkring at man lave det obligatorisk at oplyse cvr eller cpr for at være medlem på amino for at undgå nogle af disse tumper vi til tider er udsat for, men jeg synes ideen er ekstrem dårlig da det vil ødelægge den frie ånd der er på amino hvor alle kan få hjælp, også selvom de ikke lige vil stå frem med fulde navn eller firmanavn.
God weekend til jer alle.