Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fandt du frem til Amino? Stem her!

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er afgjort en god ting lige at sætte sig ind i tingene inden man deltager i et forum og opretter sig som bruger, og måske kun skriver ganske lidt i starten. :-)

Jeg skrev ikke selv som anonym da jeg begyndte, foretrækker klart at folk kan se hvem der taler til dem, men det er en god ting man har muligheden for at være det, i hvert fald indtil man er tryg ved det man laver.

Tak for svaret Lisbeth.

...og endnu engang tak til jer andre også, spændende at se hvordan I fandt Amino. :)

Mvh. Artemis 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:32

Artemis:
Jeg skrev ikke selv som anonym da jeg begyndte, foretrækker klart at folk kan se hvem der taler til dem

Hvad er forskellen på at være anonym og så have et nickname der ikke siger noget om personen - I mine øjne er du 99% anonym, det eneste der adskiller dig fra at være 100% er at jeg kan se dine tidligere indlæg, hvilket jeg ikke ville kunne hvis du var helt anonym på Amino.

Dermed ikke sagt det gør noget, jeg synes det er dejligt at man har mulighed for at være anonym. Men jeg har også mindre tiltro til svar der kommer fra anoyme kilder da jeg ikke har mulighed for at tjekke op på om personen der svarer er kvalificeret til at svare som han gør.

Der har ind i mellem været forslag oppe og vende omkring at man lave det obligatorisk at oplyse cvr eller cpr for at være medlem på amino for at undgå nogle af disse tumper vi til tider er udsat for, men jeg synes ideen er ekstrem dårlig da det vil ødelægge den frie ånd der er på amino hvor alle kan få hjælp, også selvom de ikke lige vil stå frem med fulde navn eller firmanavn.

God weekend til jer alle.

Tilmeldt 15. Jul 07
Skrevet kl. 21:57

Forskellen er, ganske som du selv er lidt inde på, at der er et navn du kan klikke på, hvorefter du har mulighed for at komme i kontakt med personen, læse om ham/hende (hvis der altså er skrevet noget), og der er muligvis også et billede af personen, ligesom du selv har uploadet et billede af dig, desuden kan man se hvad personen ellers har skrevet, og derudfra som regel vurdere om personen er kompetent osv.  

Naturligvis kan man lyve, man kan snørre folk godt og grundigt og være en svindler, men hvis vi tager udgangspunkt i at de fleste herinde er ærlige mennesker, mener jeg ikke man er 99% anonym selvom man går under et nickname. :-)

Det er selvfølgelig bare min mening, jeg har fx heller ikke skrevet så meget om mig selv i min profil, men det hænger mere sammen med at jeg ikke er så god til at skrive om mig selv, og jeg er da kun glad for hvis folk gider kontakte mig... så jeg føler mig ikke helt anonym på trods af "Artemis". :)

Mvh. Artemis / Martin

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 19:15

Er en af de typer der aldrig smider mails væk... så fandt da lige det nyhedsbrev fra Martin frem, der 14 dage senere fik mig til at blive aktiv på amino. Og hold op hvor har jeg ikke fortrudt det.

Her er teksten fra mailen, så kan vi skrue tiden tilbage til den 27.03.2005 og knibe en lille tåre, alt efter hvad man er til.

Ps... Håber ikke Martin har noget mod dette udpluk?

Du er nok overrasket over at høre fra mig igen så hurtigt og jeg har faktisk noget interessant at fortælle dig.
I
SPAMfighter skal vi snart lancere en debatside om spam og for at teste systemet, har jeg sat en iværksætter-debat op på mit eget website. Den blev sat i værk i fredags og allerede nu er der mere end 60 indlæg. Der er diskussioner om hvordan man kommer til at ligge godt på Google, snak om avisannoncers effektivitet, om hvordan man starter en e-butik, hvor man finder billige programmører, hvilke iværksætterbøger der er bedst, hvad forskellen er på et Aps og et A/S, hvordan man finder kapital og meget mere.

Ideen med debatten er at iværksættere og selvstændige erhvervsdrivende, kan skaffe sig værdifuld viden om alt vedrørende deres forretning. Jeg har bedt flere professionelle rådgivere om at kigge jævnligt forbi og det betyder at de også vil komme med deres spændende indspark.

Så mangler du svar på nogle iværksætterspørgsmål, eller vil du hjælpe andre entreprenører, så skynd dig ind og reserver dit brugernavn og kom i gang med at debattere. Du er også velkommen hvis du bare vil kigge på indlæggende.

Debatten finder du
her.

Menu, hjælp og andet bliver snart oversat til dansk og kan du finde på andre forbedringer, så svarer du blot på denne mail.

Rigtig god påske og jeg glæder mig til at se dig på debatten.

De bedste hilsner

Martin Thorborg
Tilmeldt 15. Jul 07
Skrevet kl. 12:43

Hvor nostalgisk. :-)

Jeg burde måske have tilføjet en svarmulighed der gik på det med nyhedsbrevet... glemte helt effekten af de mails.

Nå, men tak fordi du delte det med en 'ny' en som mig!

Venlig hilsen Artemis

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 13:49

Jeg hørte om Amino i den helt spæde start. Men da jeg besøgte forumet blev jeg syntes jeg at der var rigtig meget mudderkastning/spydige bemærkninger.

Jeg besluttede at Amino absolut ikke var noget jeg gad spilde min tid på.

Sende stødte jeg på amino igen og igen på Google, men på grund at mine første oplevelser gad jeg ikke engang klikke på de links der kom op. Men så en dag var der alligevel et emne der fik mig til at klikke igen. Og meget havde ændret sig.

Amino er blevet er godt værktøj for både nye og erfarende iværksættere og jeg anbefaler det meget ofte.

En stor tak til Martin Thorborg for at sætte det i gang, og en stor tak til alle jer som bruger tid på at hjælpe andre.

Rasmus

Tilmeldt 15. Jul 07
Skrevet kl. 18:16

"Jeg hørte om Amino i den helt spæde start. Men da jeg besøgte forumet blev jeg syntes jeg at der var rigtig meget mudderkastning/spydige bemærkninger.

Jeg besluttede at Amino absolut ikke var noget jeg gad spilde min tid på."

---

Jeg havde det faktisk på samme måde; det tog mig ikke lang tid fra at se forummet til at skynde mig væk igen - en måneds tid senere fandt jeg dog ud af, at Amino rummer en utrolig masse hjælp og er en rigtig god ressource.

Mvh. Artemis

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)