Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du erfaring med køb hos ZZ-Trading i Tyskland?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren og trådstarter er ikke samme person, bare så der ingen tvivl er der... Men Søren har en anden profil herinde, og det er lidt sjovt, at han ik anvender den, men en helt ny oprettet. Men nok om det, not my choice...

SFJ80:

Angående solbrillerne - jeg har aldrig påstået andet end at der var fejl i de fremsendte antal + modeller og det tog lang tid at få pengene retur. Og hvad din anklage går på om at tjekke tingene først, så har jeg sagt at jeg vil lade tvivlen komme dig til gode ikke andet. Er sikkert på at hvis jeg kunne fremskaffe korrespondancen fra den gang, så har min kammerat heller ikke sendt dig reg + konto nummer flere måneder i træk, hvis I har bedt om andre oplysninger.

Skal vi ik starte med at slå fast, at antallet passede, men at I ud af 100 stk fik 12 stk forkert. 6 stk i en forkert farve og 6 stk i en forkert model. Alle 12 stk lå i kasser, som matchede med den bestilte model. 

Selve mailen med din kammerat hænger over pakkebordet på en opslagstavle, så vi altid husker at tjekke alt. Den er endda oversat til tysk.

Det tog din kammerat 6 dage at sende konto + reg, derefter gik der 10 dage før næste mail kom, så gik der 7 dage og til sidst gik der 9 dage.

Ud fra ovenstående, er det klart, at det tager lang tid, men det er ligeså meget selvforskyldt. Vi lavede en pakkefejl, og I havde problemer med at sende de rette bankinfo. Så alt i alt har begge parter vel en del af skylden for den langsomme afslutning.

SFJ80:

Jeg forstår slet ikke den del du skriver der? Jeg kan ikke se at jeg nogen steder har skrevet at der var fundet en løsning og at jeg har fået mine penge????

Du skriver ik, at du har fået dine penge, men at I har fundet en løsning... 

SFJ80:

Efter over 100 mails mellem dig og din leverandør, kan du da ikke forstå at man som kunde bliver en smule irriteret over der ikke sker andet end flere og flere "historier"? Og ja, jeg har da skrevet mails til både dig og leverandøren - efter utrolig tålmodighed - om det hele bare er løgn og latin? Og jeg føler mig faktisk i min gode ret til det, efter så lang tid uden fremskridt. Jeg betvivler ikke at du har haft megen kontakt med leverandøren inden jeg selv fik det - og det forventede jeg da også - men igen at the end of the day, så kom du/vi jo ingen vegne? Jeg var da aldrig blevet sur, hvis vi havde ordnet det på 10-15 mails... Men det er jo langt fra tilfældet.

Jeg synes godt nok, at du ændre mere og mere i din forfremstilling af sagen, jo flere indlæg. Først starter du ud med at skrive, at vi ik svarede eller gjorde noget i sagen. Nu siger du så, at vi har sendt over 100 mails, hvilket også er korrekt, samt har svaret dig. Der er vel stor forskel på, at have et problem og være i dialog, og at blive ignoreret og ik få svar retur. 
Om du er i din gode ret til at kalde folk svindler, løgner eller andet, det må du selv afgøre, men det var godt nok ik ord, jeg ville benytte, hvis jeg havde et problem med nogen. Og det er også grunden til, at de ignorere dig, efter hva jeg har forstået på dem...

SFJ80:

Som sagt der har aldrig været fundet en holdbar løsning - Han har lovet det ene og andet, som han har gjort overfor dig, men intet sket. Leverandøren vill overføre pengene 10-12 fra den 21.01.2014 - jeg gav ham til den 10.02.2014, så han kunne overholde det.... Men nej.

Okay så er det vel heller ik os, som har været unfair overfor dig? Jeg kan da kun beklage, at de ik har overholdt aftalerne. Og den sidste sætning med info om 2014, den aner jeg intet om. Sidste mail fra dig kom i November 2013, så jeg ved ik, hvorfor du har behov for at skrive det på et åbent forum? Det er info, som du aldrig har oplyst om tidligere...

SFJ80:

Men nu kan jeg forstå at han fortæller dig, at han ikke mener han skal betale fordi jeg skrev til ham efter ovenstående ikke var overholdt, at jeg havde spurgt om det hele bare var en stor løgn (og inden jeg spurgte om det hele var en stor løgn skrev jeg pænt flere gange at jeg ikke havde modtaget pengene, men intet svar)? 

Søren du læser, hva du vil læse... Jeg skrev, at måtte tage dialogen med modparten om resten. Jeg har ik antydet noget som helst af det andet, blot at du selv må kontakte dem. Jeg kan ik se, hvorfor jeg skal betale dig alle penge tilbage, når du skriver sætninger som nedenstående. Og når du ik en gang har handlet hos os!

"So you are a liar and a cheater!!!"

SFJ80:

Lyder godt med de euro 400 - overføre du til min konto eller hvordan skal det ordnes - du kan bare sende mig en mail - tak.

Søren hvornår lære du, at der er nogle regler, som vi andre skal overholde? Du bad om, at din mail blev slettet fra nyhedsbreve og lignende, men nu brokker du dig i denne tråd over, at du aldrig høre noget fra os. Loven om spam er ret klar. Læs den her.

Du kan, som tidligere skrevet, jo bare kontakte os, du har alle info, mail og tlfnummer, så skal jeg nok overholde min del af det lovede. Jeg kan igen bare ik se, hvorfor du har behov for at skrive det på et forum. Og indtil nu har du heller ik kontaktet os på nogen måde siden igår, selvom jeg tidligere opfordrede dig til det...

PS jeg synes du mangler at fortælle, at vi har afholdt alle omkostningerne til returneringen af varerne. Dvs du slap for at betale de 5-600 kr, som det sikkert ville have kostet, når du ingen konto har hos noget fragtfirma...

Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

jeg orker virkelig ikke mere...... 

Vil du ikke bare være rar at overføre de euro 400 som du har lovet du vil.

Pft.

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

SFJ80:

jeg orker virkelig ikke mere...... 

Vil du ikke bare være rar at overføre de euro 400 som du har lovet du vil.

Fashion-Seller:

Søren hvornår lære du, at der er nogle regler, som vi andre skal overholde? Du bad om, at din mail blev slettet fra nyhedsbreve og lignende, men nu brokker du dig i denne tråd over, at du aldrig høre noget fra os. Loven om spam er ret klar. Læs den her.

Du kan, som tidligere skrevet, jo bare kontakte os, du har alle info, mail og tlfnummer, så skal jeg nok overholde min del af det lovede. Jeg kan igen bare ik se, hvorfor du har behov for at skrive det på et forum. Og indtil nu har du heller ik kontaktet os på nogen måde siden igår, selvom jeg tidligere opfordrede dig til det...

Du har fået svar... Og jeg har ik din mail, ik med mindre jeg bruger lang tid på at lede efter den i backuppen, og det orker jeg virkelig ik, så bolden ligger på din halvdel...

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)