Søren og trådstarter er ikke samme person, bare så der ingen tvivl er der... Men Søren har en anden profil herinde, og det er lidt sjovt, at han ik anvender den, men en helt ny oprettet. Men nok om det, not my choice...
Skal vi ik starte med at slå fast, at antallet passede, men at I ud af 100 stk fik 12 stk forkert. 6 stk i en forkert farve og 6 stk i en forkert model. Alle 12 stk lå i kasser, som matchede med den bestilte model. Selve mailen med din kammerat hænger over pakkebordet på en opslagstavle, så vi altid husker at tjekke alt. Den er endda oversat til tysk. Det tog din kammerat 6 dage at sende konto + reg, derefter gik der 10 dage før næste mail kom, så gik der 7 dage og til sidst gik der 9 dage. Ud fra ovenstående, er det klart, at det tager lang tid, men det er ligeså meget selvforskyldt. Vi lavede en pakkefejl, og I havde problemer med at sende de rette bankinfo. Så alt i alt har begge parter vel en del af skylden for den langsomme afslutning.
Du skriver ik, at du har fået dine penge, men at I har fundet en løsning...
Jeg synes godt nok, at du ændre mere og mere i din forfremstilling af sagen, jo flere indlæg. Først starter du ud med at skrive, at vi ik svarede eller gjorde noget i sagen. Nu siger du så, at vi har sendt over 100 mails, hvilket også er korrekt, samt har svaret dig. Der er vel stor forskel på, at have et problem og være i dialog, og at blive ignoreret og ik få svar retur.
Okay så er det vel heller ik os, som har været unfair overfor dig? Jeg kan da kun beklage, at de ik har overholdt aftalerne. Og den sidste sætning med info om 2014, den aner jeg intet om. Sidste mail fra dig kom i November 2013, så jeg ved ik, hvorfor du har behov for at skrive det på et åbent forum? Det er info, som du aldrig har oplyst om tidligere...
Søren du læser, hva du vil læse... Jeg skrev, at måtte tage dialogen med modparten om resten. Jeg har ik antydet noget som helst af det andet, blot at du selv må kontakte dem. Jeg kan ik se, hvorfor jeg skal betale dig alle penge tilbage, når du skriver sætninger som nedenstående. Og når du ik en gang har handlet hos os! "So you are a liar and a cheater!!!"
Søren hvornår lære du, at der er nogle regler, som vi andre skal overholde? Du bad om, at din mail blev slettet fra nyhedsbreve og lignende, men nu brokker du dig i denne tråd over, at du aldrig høre noget fra os. Loven om spam er ret klar. Læs den her. Du kan, som tidligere skrevet, jo bare kontakte os, du har alle info, mail og tlfnummer, så skal jeg nok overholde min del af det lovede. Jeg kan igen bare ik se, hvorfor du har behov for at skrive det på et forum. Og indtil nu har du heller ik kontaktet os på nogen måde siden igår, selvom jeg tidligere opfordrede dig til det... PS jeg synes du mangler at fortælle, at vi har afholdt alle omkostningerne til returneringen af varerne. Dvs du slap for at betale de 5-600 kr, som det sikkert ville have kostet, når du ingen konto har hos noget fragtfirma... |
Hej,
jeg orker virkelig ikke mere......
Vil du ikke bare være rar at overføre de euro 400 som du har lovet du vil.
Pft.