Hvornår har du sendt en mail, efter at du skrev, at I selv havde fundet en løsning? Mit gæt er aldrig...
Jeg beklager da, at vi ik er ligeså perfekte som dig. Der var 12 stk solbriller, som var forkert, og I kunne have haft de rigtige modeller 1-2 dage senere. Men det ville I ik, fordi nu var der leveret nogle forkerte modeller, og så var alt bare elendighed. Det skal dertil siges, at solbrillerne lå i den rigtige papkasse fra Barito, blot at det var de forkerte styles. Dumt af os ik at tjekke det... Dernæst glemmer du at fortælle, at din kammerat blev ved med at sende reg og konto nummer, selvom man ik kan overføre til disse fra Tyskland. Så ja det tog tid den gang med at få sagen løst. Jeg husker godt den pakkefejl, for aldrig i mit liv har jeg oplevet mere nedladende personer, som var umulige at føre en samtale med. Og efter der, blev hele vores måde at pakke varer på ændret. Så lidt positivt var der da...
Vendte dig ryggen? Kalder du alle de mails, som blev sendt, for at vende nogen ryggen? Du glemmer vist lige, hvordan din egen opførsel var. Du svinede os til gang på gang, selvom du vidste, at vi hverken havde set de poloer, som du fik leveret. Hvor mange gange, måtte jeg bede dig om at skrive pænt, hvis der skulle være en dialog? 10 gange? Du skrev selv til sidst, at I endelig havde fundet en løsning, og siden der, har vi intet hørt. Hverken på mail eller tlf. Og iøvrigt har du aldrig ringet til os, det har du selv indrømmet på Skype...
|
SFJ80:stop stop stop nu lige dig selv to sekunder...Du lyder presset!
Nu kan du selv selv læse, hva der menes med en nedladende tone...
SFJ80:Glem solbrillerne. Det var uheldigt og flere år siden. Jeg havde/har ikke korrespondancen, så selvfølgelig lader jeg tvivlen komme dig til gode på denne - som jeg skriver fik vi jo også vores penge - det tog bare sin tid.
Du synes altså ik, at du skulle tjekke tingene inden du påstår alt muligt...
SFJ80:Hvorfor skulle jeg skrive til dig at vi havde fundet en løsning - Hvis vi havde fundet en løsning som fungere, så havde jeg jo ikke brug for at forstyrre jer... I har jo meldt jer ud flere gange. Men please, læs lige hvad jeg skriver igen - Vi har ikke fundet en løsning, for den er ikke blevet overholdt!
Når du nu tjekker mails/Skype, så kunne du vel også lige tjekke, hvorfor du skrev det... Jeg kan nemlig ik svare dig.
Og nej du har intet hørt, for du bad sjovt nok om at blive afmeldt nyhedbreve mm. Så når du skriver, at I har fundet en løsning, og samtidig ønsker at blive afmeldt, hvordan skulle vi så lovligt kunne kontakte dig?
SFJ80:Jamen, hvad er der kommet ud af alle de mails? Det er jo bare "i mine kunde ører" snak og historier hvor de så kommer fra..... Vi står jo stadig her snart et år efter, og intet er sket. Kan du slet ikke forstå frustrationen fra min side?
Jeg forstår sagtens din frustration, men så prøv at sætte dig i mine sko. Hvordan vil du have, at vi skal gøre noget, når du skriver i har fundet en løsning... Jeg aner ik, hva I har aftalt, eller det ved jeg så godt nu...
For svaret på problemet ligger vist i din måde at skrive til folk på... At kalde nogen svindler, løgner, tyv mm, det er næppe smart, hvis man vil have dem til at overholde en aftale. Jeg kender kun jeres "aftale/historien" fra modpartens side, men jeg kunne vel spørge dig om, du selv ville samarbejde med en, som kalder dig de ting, som du har kaldt modparten?
Jeg gider iøvrigt ik kommenterer på resten, for du forstår tydeligvis ikke, at når man i en mail skriver, at man stoler på det du siger, at man så også gør det. Og når du bringer brudstykker af noget, hvor du undlader svar, der blot bekræfter, at vi hele tiden har givet dig ret, så virker det endnu mere underligt i mine øjne, at du nu prøver at få det til at se ud som om, at du aldrig har fået svar, eller at du aldrig har fået ret...
SFJ80:Som nævnt mange gange - at de end of the day, så står vi stadig her, og jeg mangler mine euro 800? Vil du finde en løsning?
Jeg har aftalt med modparten, at jeg personligt dækker halvdelen, og så må du selv overbevise dem om, at dine grimme gloser var en fejl. Og selv aftale resten med dem...
Bliv gratis medlem