Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg overvejer seriøst at sælge min 3 årige gamle webshop.. 

Vi sælger udstyr til babyer og børnefamilier, flere af produkterne er special produkter og alt produceres i Danmark. Desuden indeholder det nuværende koncept kun Danske, og mest Økologiske, designs.

Jeg ser mange fremtidige muligheder for shoppen og der er god gang i produktudviklingen. Hvor et par nye opfindelserne ligger og venter på at brage frem. De tilknyttede syersker har føling med kunderne og ønsker at fortsætte hos den nye ejer.

Desuden er det mit "hjertebarn" og jeg vil gerne selv fortsætte som sælger, så vidt det er muligt,  da jeg venter mit 4. barn og tiden er min salgsfaktor.. Jo bedre aftale ang. selv at få lov at hjælpe og blive, jo bedre pris..

Kontakt mig og jeg hjælper dig til en kanon handel og forhåbentlig fremtidig succes Smile

Kh Pernille

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:47
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 15:05

Hej Pernille !

Det lyder spændende og kunne måske kombineres med andet jeg har gang i.

Kunne du sende mig et link til 'shoppen', så jeg kan danne mig et indtryk af konceptet.

Herudover er jeg naturligvis interesseret i at vide mere om pris og øvrige konditioner .....

Venlig hilsen

Morten Smile

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)