Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har tøjkollektionen - hvordan finder vi europæiske partnere?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

vi er tre venner som igennem et års tid har brugt meget tid og energi på at få opstartet et tøjfirma. Iværksættere kan vi jo nok kaldes :-)

Vi har stort set alt klart (tøjproducent, katalog, kollektioner, hjemmeside (dog ikke publiceret endnu)).

Vi skal nu have fundet købere, vel nok i form af tøjbutikker, til vores tøjkollektioner. Vi vil meget gerne ind på det europæiske marked, deriblandt Skandinavien, Tyskland, Holland, Italien, Belgien.

Vi har et godt koncept, fede styles og har planlagt at have 4 store kollektioner til hvert år.

Vi er ikke interesserede i at få kontaker i form af supermarkedkæder og andet diskount da vores tøj er af høj kvalitet, der er tænkt på miljøet ved fremstillin + diverse andre faktorer. Og dette gør supermarkedkæder absolut ikke.

Men;

hvordan finder vi disse aftagere? 

er det via en agent?

findes der evt. en slags liste man kan få eller købe sig til?

Håber der er nogle der kan hjælpe med hvordan vi finder kunderne til vores tøj - så vi kan få sat gang i vores måske, og forhåbentlige, fremtidige liv.

På forhånd tak

MVH Christian, Louise og Steffan 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 14:15

Hej venner

Rigtig spændende projekt i har gang i !

At afsætte en tøjkollektion foregår for det meste via en agent.

Eftersom i er 3 kan i selvfølgelig også selv sælge jeres kollektion. Ta' kontakt til nogle tøjbutikker og hør om de ikke kunne være interesseret.

Når først i har fået tøjet i nogle spændende butikker (og det sælger) vil efterspørgelsen automatisk komme.

Sælger i herretøj i målgruppe 15-25 er i dog meget velkommen til at sende nærmere materiale - info@trendlovers.dk

Held og lykke !

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 14:02

Goddag dér

Kan vi få lov til at se kollektionen og få nogle vareprøver? Vi har evt. eller er igang med at finde afsætningskanaler til den slags.

http://brokop.com/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:31

Hej venner

Kunne man få en smagsprøve på jeres tøj?

Har i nogen billeder i kan sende?

hvis ja, mail til mab@danaweb.dk

Mvh Maiwand Burhan

Owner of Fashion Generation

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:14

Hej Christian, Louise og Steffan.

Jeg regner med i næste uge at sætte gang i modecentrum (den er ikke aktiv endnu) sammen med en modejournalist, så jeg er også interesseret i at høre fra jer.

Har I overvejet at sælge tøjet via en sådan portal?

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 17:57
Hej med jer Som en anden også nævnte, så bruger man ofte agenter. Jeg har nogle gode venner, som er designere. De har prøvet med en agent. Desværre er det faldet meget uheldigt ud, da denne agent lavede en kontrakt med dem, som de ikke helt forstod konsekvensen af. For det første ville de få en meget lav avance til dem selv og derudover fik de ansvaret for at få produceret deres kollektion i østen og skulle garantere levering til en bestemt dato. De tog selv til østen for at besøge producenten, men da tøjet kom hjem, var det ikke syet godt nok. Ingen tid til at få det lavet om, så derfor måtte de igang med at sy alt tøjet om i døgndrift, for at kunne levere til datoen. Det kunne de ikke og det har så resulteret i at de kun har haft udgifter. Derfor vil jeg råde jer til at tage nogle kyndige med på råd, før i underskriver en kontrakt med en agent... eller for den sags skyld en tøjkæde. Det er ikke altid til at gennemskue konsekvenserne af disse kontrakter.

*** Fotograf Claus Lavendt - Professionel reklamefotograf ***

*** www.lavendtphoto.com ***

Fra København S
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 00:02

Hej i må da også gerne sende nogle billeder af det min vej. Kunne jo være man var interserret til shoppen.

Mail@godthaabtextiltryk.dk

Fra Gentofte
Tilmeldt 29. Oct 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:47

Hej,

kan I sende nogle billeder af jeres collection? Jeg kan måske hjælp jer.

beyond 

Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:00

Hej

Jeg er ved at åbne en tøjbutik i Værløse og kunne da godt være interesseret i tøjet, hvis det skulle være den rigtige stil.

Kunne i sende nogle billeder af tøjet med lidt beskrivelse af størrelser, farver, vejl. udsalgspris og lign.

Med venlig hilsen

Ken Larsen

Fra Outrup
Tilmeldt 28. Aug 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:17

Hey... jeg har pt. 3 butikker liggende i hamborg og flensborg, så hvis i vil sende have kollektions katalog, kan jeg kigge på det og se om det muligvis kunne være en mulighed,  i må gerne sende den til lljepsen@hotmail.com

og skal lige høre hvor mange steder i sælger det her i danmark??

mvh lars

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)