Iværksætter-citat-plakater, hvad syntes i?
Fra Odense
Tilmeldt 13. Jun 13
Svar
Få et uforpligtende tilbud på motiverende plakater eller lækker grafik! ►► www.wespeak.dk
Tilmeldt 9. Mar 14
Total cool, er vild med det. Du kan regne med jeg køber en af hver i løbet af ugen.
Svar
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
De er fine, men lidt minimalistiske i det grafiske udtryk :-)
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
De er fede men som det bliver nævnt kunne det være fedt med lidt mere crazy farver og designs for hvid er lidt for kedeligt..
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 13. Jun 13
Svar
Få et uforpligtende tilbud på motiverende plakater eller lækker grafik! ►► www.wespeak.dk
Fra Odense
Tilmeldt 13. Jun 13
Hele konceptet går på at se det smukke i det enkle. :)
Svar
Tilmeldt 16. Sep 09
Personligt har jeg det lidt blandet med den slags visdomsord, men det er jo bare mig. De er flotte, jeg kan netop rigtig godt lide den minimalistiske stil, og jeg vil da tro, der er et marked . Spørgsmålet er bare, om en del kunder ikke vil ønske sig at kunde bestille varen i andre farver osv.
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 13. Jun 13
Hvis en kunde ønsker at bestille i en anden farve kan vi helt sikket finde ud af det! Det kræver blot en mail til vores mail info@wespeakposters.dk
:)
Svar
Tilmeldt 16. Sep 09
Forresten skal du nok lige have lov til at bruge citaterne, men det har du vel styr på? :)
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 13. Jun 13
Svar