Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter-citat-plakater, hvad syntes i?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin ide, der skal der nok være et marked for.

Hvad med at lave en 'design din egen' funktion? Evt. til en højere pris. Jeg har tidligere kigget på denne type plakater på nogle engelske sider, men fandt aldrig et citat jeg ville have hængene på væggen, så hvorfor ikke give folk fri mulighed for at lave det citat de selv vil have.

Fra Odense
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 12:19

Eftersom at jeg får dem trykt on-demand lige pt. ville det faktisk godt kunne lade sig gøre - Og har også tænkt på det - Skal bare finde en simpel og elegant måde at gøre det på, så det passer ind i konceptet! :) 

Og fedt at du kan lide idéen. 

Vh

Få et uforpligtende tilbud på motiverende plakater eller lækker grafik! ►► www.wespeak.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 300
Fra  Listen Louder Skrevet kl. 20:42

Frederik Balslev:

Hej Amino! :)

Jeg ejer webshoppen www.wespeakposters.dk og har lige launchet en kollektion ved navn ''Motiverende Plakater'' http://wespeakposters.dk/collections/motiverende-plakater - Den kunne lige så godt hedde DRIVKRAFT da det er det det hele handler om.

Jeg har samlet citater fra en række iværksættere, entreprenører og andre spændende personligheder og printet dem som posters. Hvad syntes i?

Venlig hilsen. 

Det er en fed idé. Hvordan bidrager man med et citat? Du kan læse om min baggrund på www.listenlouder.dk og om min nyeste bog lige her: www.listenlouderbogen.dk

Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)