Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback inden launch - www.byengholm.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften derude, 

Jeg har efterhånden arbejdet i længere tid på min nye webshop byEngholm (Link). 
Jeg synes efterhånden at siden er blevet rigtig fed at se på, og da kærlighed gør blind vil jeg meget gerne have nogle andre øjne til at kigge siden igennem.

webshoppen er der lagt fokus på det eksklusive og elegante.

I behøver ikke at kommentere på paypal løsningen, da jeg forhåbenligt udskifter den med en "ordentlig" udbyder i næste uge. 

Al ris og ris er meget velkommen! 
- Jeg glæder mig til at se hvad I har at sige til det hele. :)

Mvh Gustav 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 21:43

Hej Gustav

Den ser da rigtig fin ud - den kan du godt være stolt af.

Men håber ikke fruen finder frem til din side ;o)

Mvh

Niels Anker Johnsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:47

Rigtig fin side. I toppen synes jeg ikke dine 3 ikoner er helt på linje. Måske du lige skal justere dem lidt så de sidder helt skarpt

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:48

meget flot og enkel side meget troværdig og professionel :)

vh Jacob

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 22:00

Mange tak for jeres svar! 

Det smigrer selvfølgelig meget at høre, at I også synes det ser godt og professionelt ud. 

- Jeg prøver lige at se på ikonerne. 

Alt ris og ros er stadigvæk MEGET velkommen :) 

Mvh Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 22:14

Rigtig fin side, og tillykke med projektet :) Bare en ting som jeg bed mærke i. I giver pris garanti, men hvordan skal jeg som kunde vide det når i ingen produkt beskrivelse har? Dvs. jeg har ingen garanti for at i rent faktisk er billigst, med mindre at jeg ligefrem falder over et af jeres produkter ved en tilfældighed.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 08:06

Michael:

Rigtig fin side, og tillykke med projektet :) Bare en ting som jeg bed mærke i. I giver pris garanti, men hvordan skal jeg som kunde vide det når i ingen produkt beskrivelse har? Dvs. jeg har ingen garanti for at i rent faktisk er billigst, med mindre at jeg ligefrem falder over et af jeres produkter ved en tilfældighed.

Hej Michael, 

Mange tak for din respons! 

Hvor ser du ingen produktbeskrivelse? Jeg er temmelig sikker på, at jeg har skrevet lidt til alle produkterne, hvis du går ind under dem? 

Mvh Gustav :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super fin side! Hvis jeg skulle sige en lille ting, ville jeg nok prøve at få tilpasset facebook integrationen i jeres footer - størrelsen passer i hvert fald ikke her på min 13" skærm:-) 

Men som de andre også siger: flot og proffesionelt, godt arbejde!

Mvh,

/Jakob

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 18:16

Jakob Kristensen:

Super fin side! Hvis jeg skulle sige en lille ting, ville jeg nok prøve at få tilpasset facebook integrationen i jeres footer - størrelsen passer i hvert fald ikke her på min 13" skærm:-) 

Men som de andre også siger: flot og proffesionelt, godt arbejde!

Mvh,

/Jakob

Tak for dit svar Jakob,

Jeg har selv en 13" skærm og kan køre siden uden nogle problemer. Hvilken browser bruger du? Kan du evt. tage et screenshot?

Mvh Gusatv :)

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 18:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Gustav
Stiller mig op i køen og råber flot, enkel side.. :-)
Og hvisker så –Synes lastbilen i slideren er lidt overkill i forhold til produktet, måske en brevdue eller andet kunne være sjov?
Og så bemærkede jeg under produkter en klassiker. "Andre kunder købte også" Synes det er en smule utroværdigt at man "lige" smed en ring ekstra i kurven til kr. 9995,- :-) Jeg ville måske ændre til noget a la "Se flere flotte smykker"

Bh herfra.

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)