Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback inden launch - www.byengholm.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Værum:

Hej Gustav
Stiller mig op i køen og råber flot, enkel side.. :-)
Og hvisker så –Synes lastbilen i slideren er lidt overkill i forhold til produktet, måske en brevdue eller andet kunne være sjov?
Og så bemærkede jeg under produkter en klassiker. "Andre kunder købte også" Synes det er en smule utroværdigt at man "lige" smed en ring ekstra i kurven til kr. 9995,- :-) Jeg ville måske ændre til noget a la "Se flere flotte smykker"

Bh herfra.

Hej Henrik, 
Mange tak for din besked! Rigtig gode pointer :)
Jeg har allerede ændret "Andre kunder købte også" til "Lignende produkter". Det giver rigtig god mening det du skriver.

Jeg vil arbejde lidt videre med fragt-slideren og brainstorme lidt.

Mange tak for din feedback :) 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Slangerup
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 36
Fra  E-logger - Trådløs datalogning - Sikkert, Nemt og billigt Skrevet kl. 21:00

Flot side, bemærkede lige at jeg ikke finder et Dankort ikon nogle steder, tager i ikke dankort?

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 22:06

Michael:

Flot side, bemærkede lige at jeg ikke finder et Dankort ikon nogle steder, tager i ikke dankort?

Hej Michael,

Indløsningsaftale og kort ligger ikke helt på plads endnu. Derfor er logoerne ikke uploadet :) 

Mvh Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)