Holder Agera åben i weekenderne
Tilmeldt 9. Mar 14
Bare for at vide det, men holder Agera åben i weekenderne, eller får man først et tilbud når det er hverdag igen?
Svar
Tilmeldt 21. Sep 06
Deres åbningstider står på deres kontaktside her.Agera.dk's åbningstider. Med hensyn til hvornår du får et tilbud må jeg melde pas :-)
Svar
Tilmeldt 12. Mar 13
Bare for at vide det, men holder Agera åben i weekenderne, eller får man først et tilbud når det er hverdag igen?
Hej
nu ved jeg, at de hos Agera er meget arbejdsomme og jeg har dem mistænkt for også at arbejde i weekends.
Men du skal jo tænke på, at du skal modtage tilbud fra en ekstern
virksomhed , som jo nok ikke har nogen på arbejde i weekenden.
Mvh
Stig
Svar
Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Men du skal jo tænke på, at du skal modtage tilbud fra en ekstern virksomhed, som jo nok ikke har nogen på arbejde i weekenden.
Mvh
Stig
Du er jo rent faktisk
Svar
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Så vidt jeg husker har de åbent søndag. Men om fagfolkene byder i weekenden er lidt forskelligt.
Svar
Tilmeldt 12. Mar 13
Du er jo rent faktisk
Ja - og jeg må indrømme at jeg også holder øje med Agera i weekenden.
Men lige nu er det højsæson og her i slutspurten, kan det være svært at tage nye opgaver ind.
Hvis trådstarter ikke har modtaget tre tilbud mandag eftermiddag og har travlt, så vil jeg da opfordre til at ringe til Agera og høre om de ikke kan hjælpe yderligere.
Mvh
stig
Svar
Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
jep Stig og dine svar herinde gør bestemt at man ikke er bange for at anbefale dig til venner -
vh John H
Svar
Tilmeldt 12. Mar 13
jep Stig og dine svar herinde gør bestemt at man ikke er bange for at anbefale dig til venner -
vh John H
Takker.
Svar