Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame for din virksomhed/webshop/website for 80.000 mennesker :-)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Hejsa.

Vil du gerne have et opslag op på min side: https://www.facebook.com/tricksduskalkendetil 

Som har 80.000+?

Kan kontaktes på: fbreklamer@gmail.com 

Pris:
Pris kan diskuteres og kan også forhandles i produkter.

Emil

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 18:01

Nu kan jeg se at mange af dine eksisterende reklamer på din facebook side får omkring 15-25 likes, hvor dine almindelige opslag ligger på 200+ likes. Det der sker når du får mindre likes, er at dine opslag automatisk vil komme ud til mindre personer, så pas på med reklamer!

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det kommer selvfølgelig an på hvilken reklame jeg poster. Har postet reklamer med 200+ likes og har postet reklamer som slet ikke har gået godt. Derfor sorterer jeg meget mere i mine tilbud nu :-)

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 20:57
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kan du dokumentere de er danske eller er det stadig siden med
de 80.000 brugere fra Tyrkiet det handler om

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 21:01
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Det er jo lige kommet frem i en anden tråd, at langt de fleste af dine likes er fra indien og Tyrkiet, så dine links er fuldkommen værdiløse.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:35

Jeg ved ikke hvorfor i to er så negative og skal kommentere negativt på alt hvad jeg ligger ud. Her har i et billede så gider i godt klappe i nu, og blande jer uden om når i intet relevant kommer med, tak.

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 09:39
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Emilborg:
Jeg ved ikke hvorfor i to er så negative og skal kommentere negativt på alt hvad jeg ligger ud. Her har i et billede så gider i godt klappe i nu, og blande jer uden om når i intet relevant kommer med, tak.

Hvis du ser i bakspejlet har du nu i en måned spammet alle andres tråde med
ligegyldige spam omkring de her

såkaldte 80.000 likes  

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:45
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Folk har bedt om råd og lign. og jeg har fortalt jeg kan poste et opslag? Det er også for meget, i see.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 10:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Generalt ses spam ikke godt, om du gør det i god eller ond hensigt er det lige meget, du kan se hvad din egen tråd nu føre til, jeg vil råde dig til frem over at fange via PM isted for, jeg kan værken tage stillige til dit motiv for at poste flittigt på andres tråde her inde, men kan bare konstatere at der er temlig mange hvor ikke det falder i god jord, og på den baggrund brudte du måske overveje din strategi endnu en gang om det er godt at blive kendt for spammeren for at tjene penge på dine likes på Facebook?

Det næste er at dine likes kan en virksomhed ikke bruge til noget som sådan, da de likes kun når ud til ca. 10% alt efter hvor mange likes, shares, comment med mere det indlæg får du poster, når man sider på facebook og følger et firma har man valgt man er intresseret i deres produkter, når man sider på din facebook side forventer man ikke lige at blive infomeret om andre virksomheder end din egen gruppe og formål.

Dette er hvad mange fansider oplever et negativ effekt på deres side og der er flere og flere der faktisk forlader disse former for reklame/spam sider, hvis jeg var dig ville jeg nok tænke min strategi lidt igennem, kender end med ca. 13.000 fans og det han gør er at flytte trafikken fra facebook ovr til sit eget website hvor der så er reklame, og det har faktisk en gaske god effekt.

min kommentar er hverken for eller imod det du laver, det er blot en info, og den skal bestemt ikke ikke tages personligt, håber mit indspark kan bruges til noget :)

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 14:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er nogle generalle overvejelser man skal gøre sig, når man bruger penge på markedsføring.

Man bør som minimum overveje følgende:

- Hvad er målgruppen/segmentet

- Hvor befinder kunderne sig henne

- Hvad er deres interesser

- Hvordan er deres adfærd

- Hvordan kommer man i kontakt med dem

- Hvordan gøre man sig interessant overfor dem

- Hvordan får man dem til at konverterer

- Hvad er budgettet

- Hvordan er pengene givet ud i forhold til ROI (og hvad kan man bruge af alternativer)

Der er mange flere ting, og der kommer endnu flere til løbende.

Generelt handler det om at snævre sig ind - og det ér en udfordring.!

Jeg tvivler stærkt på, at man får effekt af denne typer opslag på tilfældige Facebook sider. Igen skal man huske på hvorfor folk er på Facebook.

Jeg har prøvet at eksperimentere lidt med denne type af 'markedføring' af den simple årsag - at jeg var nysgerrig.

Jeg kunne ikke mærke en effekt på hverken kommentarer/likes, besøgende til min hjemmeside eller konverterende til kunder.

Dog skal jeg lige præcisere at det ikke var Emil's Facebookside. Og det var på en side med ca. 13.000 følgere.

Hvad kan så gøre?

Det kan der var mange bud på, men mit bedste er benhårdt arbejde.

Grundig analyse af de data man får og derefter splitteste alt - konstant.

Kan de penge man giver for 1 enkelt opslag bruge mere effektivt på andre måde? Ja, bestemt og uden tvivl.

Find målgruppen og gør dig interessant. Brug de forskellige ads typer Facebook tilbyder klogt.

Fordelen er følgere som er oprigtigt interesseret i jeres produkter/service, som har en større chance for at konvertere til kunder på et senere tidspunkt. Derudover vil man opleve flere besøgende på landingsiden, som rent faktisk konvertere til kunder.

Der findes altså ingen gylden vej eller hemmelighed. Det kræver hårdt arbejde og penge.

Min point er, at man kan få meget mere og højerer ROI ved f.eks. ved ikke at tage den 'nemme' løsning

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)