Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame for din virksomhed/webshop/website for 80.000 mennesker :-)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Jeg giver dig også ret i det du siger. Men det er en god måde at vise en ny virksomhed/webshop osv frem på. Og passer det du sælger til mine følgere, så giver det også salg. Nu har jeg jo selv lagt lidt affiliate ud og jeg har også solgt produkter for mange penge, og et link giver typisk ca 2000 besøgende på et website

Men en sådan reklame er god til at fortælle folk men eksisterer og fortælle om ens produkter og lign. :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emilborg:

Jeg giver dig også ret i det du siger. Men det er en god måde at vise en ny virksomhed/webshop osv frem på. Og passer det du sælger til mine følgere, så giver det også salg. Nu har jeg jo selv lagt lidt affiliate ud og jeg har også solgt produkter for mange penge, og et link giver typisk ca 2000 besøgende på et website. 

Men en sådan reklame er god til at fortælle folk men eksisterer og fortælle om ens produkter og lign. :-)

Hvorfor fortsætter du så ik med det, og spare Amino for konstant at blive spamet til med indlæg om den gruppe? Du skriver nærmest ingen indlæg herinde, uden at den gruppe nævnes. Hvis vi andre gjorde det samme, ville Amino drukne i reklame og usaglig snik snak...

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 15:53
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Emilborg:

Ja det er muligt opslag vil gavne blot ikke hvis de ter som her en facebook side sabt på under en uge

80.000 likes skabt på en uge kan kun være udenlandske

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:51
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:
Hvorfor fortsætter du så ik med det, og spare Amino for konstant at blive spamet til med indlæg om den gruppe? Du skriver nærmest ingen indlæg herinde, uden at den gruppe nævnes. Hvis vi andre gjorde det samme, ville Amino drukne i reklame og usaglig snik snak...

Fordi jeg føler ikke jeg får noget ud af det. Sælger jeg fx. produkter for 2000,- får jeg 100,- 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:53
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Wordpress Support:

Ja det er muligt opslag vil gavne blot ikke hvis de ter som her en facebook side sabt på under en uge

80.000 likes skabt på en uge kan kun være udenlandske

Henvender dig igen til billedet jeg allerede har postet og ber dig endnu en gang holde dig væk når du kun anklager mig og poster irrelevante kommentere som ikke passer. Sikke voksen du er. Og så forstår jeg heller ikke rigtig din sætning. Den er vidst fyldt med fejl tror jeg?

Tilmeldt 27. Sep 13
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 21:13

Du skriver at du ikke har postet spam men kun postet relevante indlæg

i en tråd spørg en bruger hvordan hun for flere Instagram bruger

hvortil du svare at hun kan få en annonce på din face book side med 80.000 likes

Hvilken relevans er det lige den har der i forhold til at få flere instagram brugere

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:23
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu skal du ikke snakke om relevans. Du poster konstant på mine opslag, hvilken relevans har det?

Jeg kan sagtens poste et opslag på facebook og henvise folk til personens instagram.

Tilmeldt 27. Sep 13
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 21:27

Relevansen er at du konstant poster opslag om de her 80.000 likes
du har på en eller anden facebook side

og du har i en hel måned spammet herinde med dem

du glemmer blot at oplyse at de er skabt på en uge

muligvis købt på fiverr eller andet

derfor værdiløse

ellers bevis de er danske

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:40
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Wordpress Support:
ellers bevis de er danske

hvornår fanden har du tænkt dig at kigge på det billede jeg har lagt ud?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)