Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate lånesite foræres (næsten) væk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 99
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbage i 2010 oprettede jeg for sjov dette affiliatesite med sammenligning af diverse online lån. Siden har jeg stort set ikke rørt ved sitet, ud over at holde kampagnerne opdateret. Og alligevel er det da blevet til en konvertering på ca. 2000 kr. om året.

Nu er jeg i gang med at rydde op i antallet af projekter, og jeg har derfor besluttet at 'forære' dette site væk til højestbydende over 1000 kr. + moms.

Budrunden lukker fredag den 23/5 kl. 12.00

Det er i mine øjne et ganske fornuftig prisniveau, da sitet er 3½ år gammelt, har konverterende trafik og PageRank 2. Så selv om konverteringen ikke er voldsom, så er det alt andet lige et bedre udgangspunkt end et helt nyt domæne, hvis man vil afprøve låneaffiliate. Og selv med en minimal SEO-indsats har man overgået det SEO-arbejde, jeg har haft tid til at lave i sitets levetid, så der er bestemt potentiale til hurtig forbedring af trafikken.

For god ordens skyld... jeg har ikke tænkt mig at bruge tid på at besvare spørgsmål om trafik, omsætning, SEO eller lignende - ovenstående oplysninger burde være fyldestgørende. Prisen er sat så lavt, fordi jeg bare vil ha' sitet skudt af og koncentrere mig om mine ferieboligprojekter.

Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 99
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Til info kan jeg oplyse, at jeg i løbet af weekenden har fået to bud - det højeste på 1.100 kr. + moms.

Som nævnt bliver sitet solgt til personen med det højeste bud på fredag den 23/5 kl. 12.00

Har du allerede et lånesite? Så overvej, om ikke dette site er et godt supplement til din portefølje (fx linkbuilding).

Har du ikke et lånesite endnu, men vil gerne ha' et? Så kan du med dette site tage et stort skridt fremad fra starten, fremfor at begynde fra bunden med et helt nyt domæne.

Mvh. Jonas

Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 99
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg fået et bud på 1.300,00 + moms...

Mvh. Jonas

Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 99
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nu kommet et bud på 1.400,00 + moms

Mvh. Jonas

Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 99
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Budrunden er nu slut - tak for jeres bud, og god weekend :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)