Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er næste skridt?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har efterhånden på kort tid haft en håndfuld tråde omkring dine facebook grupper, alle omkring indtjening - Dog virker det generelt til at du ikke gider ret meget arbejde med det, altså fx at du helst vil undgå affiliate partner selvskaber osv.

For mig virker det til at du tror din "guldgruppe" er lidt større end virkeligheden måske - Hvad forventer du egentlig at opnå ?

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 21:53

Du har  muligheder som næste skridt

sæt en annonce i et tyrkisk eller pakistansk avis

hvor de fleste af dine brugere er fra

eller lave en ny facebook side med ægte danske brugere så er det muligt du kan annoncere her

og at folk vil finde din facebook side brugbar

Hvis du betaler de 100 kr dt koster pr måned

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:53

Hej Henrik.

det jeg gerne vil med opslaget er at høre nogen ideer om hvordan jeg kan udnytte min side til større profit end hvad jeg har formået hidtil.

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 22:02

Emilborg:
det jeg gerne vil med opslaget er at høre nogen ideer om hvordan jeg kan udnytte min side til større profit end hvad jeg har formået hidtil.

Det er spild af tid at annoncere en facebook side her med udlukkende eks tyrkiske eller pakistanske likes

prøv at lav en facebook side med danske bruger så er det relevant her på Amino

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:10

slet

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Wordpress Support:

Du har  muligheder som næste skridt

sæt en annonce i et tyrkisk eller pakistansk avis

hvor de fleste af dine brugere er fra

Du er velkommen til selv at tjekke hvilken by der er mest populær blandt mine følgere, hvis du selvfølgelig selv ved hvordan du gør. ;-)

Fra Jyllinge
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:20

Uden at skulle gå dybere ind i denne debat - vil jeg tillade mig at prøve med et svar på det oprindelige spørgsmål :)

Mit forslag herfra ville være, at du prøvede at skabe en form for platform, som du kan koble til din Facebook-side. Her ville det være meget oplagt med en simpel Wordpress-blog, hvorpå du kan poste interessante indlæg, billeder og komme med forslag til køb.

Når det så er sagt, skal du passe på ikke at overvurdere værdien af din Facebook-side. Folk liker en helt masse forskellige ting hver dag - det kan ofte være svært at trænge igennem for alvor. 

Men prøv dig frem, skab noget med værdi og undgå at "sælge opslag". Det er både irriterende for dine brugere og imod Facebooks retningslinjer.

Held og lykke!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:22

Kalle Gjetting:

Uden at skulle gå dybere ind i denne debat - vil jeg tillade mig at prøve med et svar på det oprindelige spørgsmål :)

Mit forslag herfra ville være, at du prøvede at skabe en form for platform, som du kan koble til din Facebook-side. Her ville det være meget oplagt med en simpel Wordpress-blog, hvorpå du kan poste interessante indlæg, billeder og komme med forslag til køb.

Når det så er sagt, skal du passe på ikke at overvurdere værdien af din Facebook-side. Folk liker en helt masse forskellige ting hver dag - det kan ofte være svært at trænge igennem for alvor. 

Men prøv dig frem, skab noget med værdi og undgå at "sælge opslag". Det er både irriterende for dine brugere og imod Facebooks retningslinjer.

Held og lykke!

Tak for et ordentligt svar! :-)

Det vil jeg tænke over.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 22:23

Haha elsker debatten! :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 22:30
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

altså hvis det er den samme facebook side vi taler om kan man tydeligt set at alle likes
er kommet på under en uge

dvs tydeligt skaffes via opkøb af eks undelandsake falske facebook likes

man kan ikek skaffe det her antal idk pøå ærlig vis

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)